1.Планування закупівель
Складати та затверджувати річний план закупівель відповідно до вимог Закону про публічні закупівлі.
Вносити зміни до плану за необхідності та контролювати його виконання.
2.Організація та проведення процедур закупівель
Здійснювати вибір відповідної процедури закупівлі (відкриті торги, переговорна процедура тощо).
Організовувати та проводити закупівлі на всіх етапах, від оголошення до укладення договору.
Контролювати дотримання вимог законодавства на кожному етапі закупівельного процесу.
3.Забезпечення рівних умов та об’єктивності
Гарантувати рівний доступ усім учасникам закупівель.
Забезпечувати об’єктивний та чесний вибір переможця.
Вживати заходів для запобігання дискримінації учасників та уникнення конфлікту інтересів.
4.Документальне забезпечення
Складати та затверджувати всі необхідні документи з питань публічних закупівель (протоколи, звіти, договори тощо).
Забезпечувати правильне оформлення та зберігання документації.
Вести протоколи засідань уповноваженої особи та інших заходів, пов’язаних із закупівлями.
5.Оприлюднення інформації
Забезпечувати публікацію інформації про закупівлі на офіційному вебпорталі закупівель (Prozorro).
Опубліковувати звіти про укладені договори, зміни до них та виконання договорів у встановлені строки.
6.Представництво інтересів замовника
Представляти інтереси замовника у питаннях закупівель під час перевірок контролюючими органами (Держаудитслужба, Антимонопольний комітет тощо).
Надавати відповідні документи та пояснення на вимогу уповноважених органів.
Захищати інтереси замовника в разі виникнення спірних питань.
7.Аналіз та контроль виконання договорів
Контролювати виконання укладених договорів на закупівлю товарів, робіт чи послуг.
Аналізувати дотримання умов договорів постачальниками та підрядниками.
Вживати заходів у разі порушення умов договорів.
8.Моніторинг змін у законодавстві
Постійно відстежувати зміни в законодавчій та нормативній базі у сфері публічних закупівель.
Адаптувати процедури закупівель відповідно до нових вимог.
Підвищувати кваліфікацію з питань закупівель.
9.Інші обов’язки, передбачені законодавством
Виконувати інші завдання, пов’язані з організацією та проведенням закупівель, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Підпорядкований міському голові
Савчин Тетяна Василівна народилася 1979 року в місті Дрогобичі, Львівської області. Українка. Громадянка України.
3 1986 року навчалась у неповній середній школі №15 м. Дрогобича.
У 1997 році вступила до Дрогобицького державного педагогічного університету ім. Івана Франка . Закінчила навчання 01.07.2002 р. та отримала повну вищу освіту за спеціальністю менеджер-економіст, вчитель економічних дисциплін та основ інформатики.
З 2000 року по 2015 рік працювала в централізованій бухгалтерії управління освіти Дрогобицької міської ради на посаді економіста.
З 2011 року по 2017 рік працювала вчителем економіки та інформатики в ЗОШ І-ІІІ ст. №17 м.Дрогобича.
З 2017 року по 2019 рік працювала бухгалтером на ТзОВ «Тандем»
З 2020 року по 2024 рік працювала фахівцем з публічних закупівель в КНП «Дрогобицька міська лікарня №3» ДМР
У 2024 році прийнята на посаду головного спеціаліста, фахівця з публічних закупівель виконавчого комітету Дрогобицької міської ради, де працюю на даний час.
Одружена. Чоловік, Савчин Тарас Михайлович,1978 р.н.
Діти:
Син – Савчин Олег Тарасович, 2001 р.н.
Син – Савчин Андрій Тарасович, 2006 р.н.
Ні я, ні мої близькі, рідні до кримінальної чи адміністративної відповідальності не притягувалися.