Управління цифровізації, інформаційної політики та комунікацій

Начальник
Даців Наталія Ярославівна

Код ЄДРПОУ:

26307196

Контакти


Адреса:
82100 м. Дрогобич, пл. Ринок, 1, каб.314


 Сторінка управління


E-mail:
[email protected]
[email protected]

Графік роботи:

Понеділок–Четвер
08:00 до 17:00
П’ятниця
08:00 до 15:45
Обідня перерва
12:00 до 12:45

1. Забезпечення реалізації державної політики цифрової трансформації на території Дрогобицької міської територіальної громади.

2.Сприяння розвитку інформаційно-комунікаційної політики у межах Дрогобицької міської територіальної громади.

3.Розвитокта впровадження цифрових технологій та процесів у роботі органу місцевого самоврядування, відносинах між громадою та ОМС.

4.Здійснення аналізу і координації діяльності структурних підрозділів виконавчого комітету міської ради, комунальних підприємств, підготовка звітів та пропозицій щодо покращення діяльності та запровадження новітніх технологій і практик у їхній роботі.

5.Забезпечення інформаційної політики місцевого самоврядування, комунікації зі ЗМІ та громадою.

6.Технічне забезпечення та обслуговування діяльності структурних підрозділів місцевого самоврядування.

7.Забезпечення комунікації між громадою та місцевим самоврядуванням.

8. Участь у конкурсах та проєктах з відкритості та прозорості діяльності органів місцевого самоврядування.

9. Співпраця з інституціями громадянського суспільства та організаціями ІТ-середовища.

10. Координація роботи з керівництвом Дрогобицької міської ради, структурними підрозділами та комунальними підприємствами в межах своїх повноважень. Формування тематичних планів та звітів.

1. Забезпечення інформаційно-комунікаційної політики місцевого самоврядування.
2. Впровадження проєктів з цифрової трансформації, інтернет-технологій та електронних сервісів.
Побудова системи розумного управління громадою.
4. Забезпечення функціонування Інтернет-порталу Дрогобицької міської ради.
5. Наповнення сторінок Інтернет-порталу Дрогобицької міської ради та офіційних сторінок у соціальних мережах.
6. Проведення прес-конференцій, брифінгів, Інтернет-конференцій, круглих столів, гарячих телефонних ліній, відеомостів.
7. Проведення інформаційних та просвітницьких кампаній серед громади.
8. Моніторинг громадської думки.
9. Співпраця з громадським об’єднаннями та ініціативами.
10. Забезпечення функціонування проєктів «Школи розумного громадянина», «Школи доброго врядування», «Школи виборця». Створення та забезпечення реалізації просвітницьких smart-проєктів.
11. Впровадження кращих практик у розвитку галузей територіальної громади.
12. Забезпечення механізмів контролю діяльності місцевої влади (завчасна публікація проектів рішень, інформування щодо запланованих дій розвитку територіальної одиниці).
1 Збільшення доступності органу місцевої влади (організація контакт-центрів прийому телефонних звернень, створення системи електронного документообігу, створення громадських приймалень у зручних для населення місцях).
14. Надання інформації населенню та комунальним підприємствам щодо аварійних та планово-попереджувальних робіт на об’єктах комунального господарства міста (облік порушень правил благоустрою, надання інформації щодо планово-поперджувальних робіт на сайті, підписка на новини щодо проведення робіт за адресою).
15. Забезпечення централізованого обліку комунального майна та прозорих розрахунків вартості його оренди;
16. Сприяння забезпеченню надання адміністративних послуг населенню та представникам бізнесу в електронному вигляді.
17. Участь у конкурсах щодо відкритості та прозорості діяльності органів місцевого самоврядування, впровадження кращих практик.
18. Технічне обслуговування роботи виконавчих органів, сесій міської ради та виконавчого комітету.

met2023

Біографічна довідка Керівника

Декларації про доходи

Декларації посадових осіб доступні за посиланням: https://public.nazk.gov.ua/

Посадові інструкції

Річні звіти

Перейти до вмісту