А як пройшов День святого Валентина у школі?

10:42 20 Лютого 2020

14 лютого учні 3-А класу гімназії №15 імені Степана Бандери, класний  керівник  Куріца Л.М., мандрували на казковому кораблі до островів Любові.

І перша  зупинка – острів Історія свята.

 Діти дізналися, як же виник День Святого Валентина.

Другий острівок, до якого школярі попливли – це острів Валентинок.

Але на цьому острові валентинки сховалися від третьокласників у свої будиночки.

Хочете щоб вони показалися?- ніжно запитала Любов Михайлівна.

Учитель провела гру «Мікрофон».

На питання «Які ви знаєте  ознаки любові?»,  діти впевнено відповідали, а після кожної названої ознаки відкривається одна валентинка.

-Яка любов? – знову цікавиться педагог.

-Взаємна, добра, чиста, лагідна, щира, велика, міцна, тепла, ніжна, вічна, красива, щаслива.

  Учитель запропонувала подивитися, які валентинки  вони знайшли.

– Фабричні, надруковані машинами, і саморобні, зроблені руками.

 -Які валентинки цінніші? Завжди цінніший подарунок, який зроблений руками, в нього вкладено серце і душу. Любов Михайлівна підсумувала, що  валентинку можна намалювати, виконати аплікацію, прикрасити скрученими фігурками, можна скласти з паперу, можна вишити хрестиком або пошити як м’яку іграшку.

     Попливли дівчата й хлопці  далі – до острова « Малюнки».

  На  уроці  школярі  виготовляли валентинки «Крилате серце».

  -А коли серце має крила?

– Коли воно любить,- радісно відповіли діти.

  Якщо діти хочуть потрапити до майстерні Валентина і навчитися виготовляти красиві валентинки , то мали  пройти одне маленьке випробування на острові Безпеки: повторити правила безпеки і культури праці.

Фізкультхвилинка прходила під музику.

                 Дружно разом піднялись,

                  Вліво, вправо подивились.

                  Потім хутко потягнулись,

                  Всім навколо посміхнулись.

                  Поплескали у долоні

                  І побігали, як поні.

                  Хай лунає всюди сміх,

                  Ми ж бо любимо усіх… (Рухами рук зображують дітлахи серце).

Усі діти пройшли випробування і Валентин запросив їх до своєї майстерні, вручив  спеціальні головні убори своїх майстрів.

 І ось уже третьокласники  на острові «Майстерня Валентина»

 Діти працюють під керівництвом учителя, звучить класична музика.

Учні представляють свої роботи , а хто виконав найохайніше роботу, той отримав звання Валентина і Валентинки.

Перейти до вмісту