КП “Служба муніципального управління”

Директор
Суда Володимир Станіславович

Код ЄДРПОУ:

43032947

Контакти

Адреса:
82100 м. Дрогобич, вул. П.Орлика, 15
телефон/факс:
+380972284489
E-mail:
[email protected]

Графік роботи:

Понеділок–Четвер
08:00 до 17:00
П’ятниця
8:00 до 16:00
Обідня перерва
12:00 до 12:45

Комунальне    підприємство    «Служба муніципального управління»

Дрогобицької міської ради засноване на власності територіальної громади м. Дрогобича в особі Дрогобицької міської ради.

Підприємство підпорядковане Власнику. Уповноважений орган управління – департамент міського господарства Дрогобицької міської ради.

У своїй діяльності Підприємство керується Конституцією України, Цивільним та Господарським кодексами України, законами України, нормативно-правовими актами Президента України і Кабінету Міністрів України, рішеннями Дрогобицької міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями Дрогобицького міського голови, іншими нормативно-правовими актами та цим Статутом.

Метою створення і діяльності Підприємства є самостійна, ініціативна,

систематична, на власний ризик господарська діяльність для досягнення                      економічних і соціальних результатів з метою отримання прибутку, участь у формуванні ринкових відносин, сприяння найбільш повного задоволення громадських потреб в послугах та роботах, а також реалізація на основі одержаного прибутку соціальних і економічних інтересів Власника та членів трудового колективу Підприємства.

  • Надання транспортних послуг.
  • Виготовлення та реалізація асфальту.
  • Капітальний і поточний ремонт вулично-дорожньої мережі.
  • Будівництво доріг та комунікацій.
  • Утримання, поточний та капітальний ремонт каналізаційних мереж.
  • Виготовлення і реалізація будівельних розчинів.
  • Механізоване утримання доріг у літній і зимовий період.
  • Електромонтажні, водопровідні та інші будівельно-монтажні роботи.
  • Благоустрій скверів і парків.

–    Виконання будівельних і ремонтних робіт та робіт по благоустрою.

–    Оформлення замовлень на організацію та проведенню поховань.

–    Доставка замовникам ритуальних атрибутів для організації поховання.

–    Надання інших ритуальних послуг, передбачених законодавством України.

–    Утримання міських кладовищ.

–    Догляд   за   пам’ятниками,   військовими   могилами,   за окремими могилами громадського значення, героїв громадянської та Другої світової війни, воїнів УПА, ОУН, видатних діячів держави, науки, культури.

–    Утримання міських територій (вулиць, тротуарів, парків, скверів і ін.).

– Косіння газонів, формувальне обрізування, зрізка, корчування дерев, озеленення міста.

– Здійснення транспортних та експедиційних послуг по перевезенню вантажів і пасажирів як на території України, так і за її межами.

– Складське господарство.

 

–  Виконання робіт по експлуатації, капітальному та поточному ремонтах, а також введення в дію нових електричних мереж зовнішнього освітлення міста Дрогобича.

–    Обслуговування світлофорів та дорожніх знаків.

–  Влаштування і ремонт малих архітектурних форм.

– Технічне обслуговування, поточний та капітальний ремонт електричних мереж та освітлювальних установок.

– Експлуатація, ремонт та технічне обслуговування в повному обсязі всіх видів автотранспортних засобів та на їх базі спецмеханізмів (гідропідйомників, кранів, ямобурів, екскаваторів і ін.).

– Надання послуг з обслуговування паркувальних майданчиків, платних автостоянок або гаражів, стоянок для велосипедів.

– Надання послуг з обслуговування паркувальних майданчиків.

Директор: Суда Володимир Станіславович

Головний інженер Красуляк Володимир Степанович
Заступник директора
Головний бухгалтер Петречко Ольга Петрівна
Кількість працівників – 128

  1. Адмінперсонал
  2. Дільниця зовнішнього освітлення
  3. Дільниця благоустрою
  4. Дільниця ритуальних послуг
  5. Шляхово-ремонтна дільниця
  6. Автотранспортна дільниця

Біографічна довідка Керівника

Народився 01 лютого 1965 року  в смт Поморяни, Золочівського району Львівської області, громадянин України.

 

Освіта:

  • з 1972 по 1982 рік навчався в Поморянській середній школі;
  • з 1982 по 1986 рік навчався в Тернопільському фінансово-економічному інституті за спеціальністю бухгалтерський облік і аналіз господарської діяльності в будівництві, і здобув кваліфікацію економіста.

 

 

Робота:

  • з 1986 року  по 1987 рік  – стажист головного бухгалтера ПМК-22 в м. Дрогобич;
  • з 1987 року по 1988 рік – головний  бухгалтер ПМК-22 в м. Дрогобич;
  • з 1988 року по 2007 рік працював головним бухгалтером ТзОВ “РАЙАГРОБУД”;
  • з 2007 року по 2010 рік – головний бухгалтер корпорації “Основа”;
  • з 2010 року по 2014 рік – виконавчий директор корпорації “Основа” (будівництво, виробництво металопластикової продукції), по сумісництву з 2011- 2014р.р. – виконуючий обов’язки директора ТзОВ “РАЙАГРОБУД” (будівництво);
  • з 2014 року по 2015 рік – директор ТзОВ “КОМ-ЕКО Борислав-2010”, по сумісництву директор філії “КОМ-ЕКО Борислав” СП ТзОВ “КОМ-ЕКО-Львів”;
  • з липня 2016 року – начальник шляхово-ремонтної дільниці КП “Комбінат міського господарства”;
  • з листопада 2016 року по лютий 2020 року – заступник директора КП “Комбінат міського господарства”;
  • з лютого 2020 року призначений директором КП “Служба муніципального управління” Дрогобицької міської ради

Одружений, має двох синів.

На даний час проживає у м. Дрогобич.

 

Декларації про доходи

Декларації посадових осіб доступні за посиланням: https://public.nazk.gov.ua/

Фінансова звітність

Річна фінансова звітність

Квартальна фінансова звітність

Річні плани закупівель

Річні плани закупівель

Звіти по допорогових закупівлях

Звіти по допорогових закупівлях

Інформація про фінансовий стан

Аудиторські висновки 

  • Аудиторські перевірки на підприємстві не проводились

Інформація про операції та зобов’язання підприємства 

Перелік об’єктів комунального майна, які знаходяться у розпорядженні

Показники господарської діяльності

Перейти до документів

Реєстр укладених договорів

Реєстр договорів

Тарифи на ритуальні послуги

Тарифи на паркування та способи оплати

Тарифи на паркування

тариф за 1 годину – 15,00 гривень;

Безкоштовно з 7.00 год. до 8.00 год.,з 18.00 год. до 19.00 год.,в неділю і святкові дні


Способи оплати

  • Абонемент
    • абонемент на 10 годин – 130,00 гривень;
    • абонемент на 50 годин – 600,00 гривень;
    • абонемент на 100 годин – 1000,00 гривень.
  • Безконтактна оплата карткою будь якого банку
  • Готівкова оплата

Схема ОДР в центральній частині міста

Обгрунтування технічної якості предмету закупівлі

Обгрунтування від 05.05.2023

Обгрунтування від 31.03.2023

Обгрунтування від 31.03.2023

Обгрунтування від 31.03.2023

Обгрунтування від 31.03.2023

ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі


Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі


Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі


Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі


Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі


Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі


Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі


Перейти до вмісту