Відтепер дрогобичани через Viber та Telegram можуть оцінити комунальні служби міста та отримувати повідомлення про планові відключення
З 28 січня у Дрогобичі офіційно запрацював новий сервіс – «Сіті-бот Назар».
Основна функція “Сіті-бот Назар” – сповіщати мешканців міста щодо планових та аварійних відключень міських комунікацій – води, світла, газу, опалення тощо за адресою, яку вкаже користувач.
Реалізовано сервіс «Сіті-бот Назар» завдяки співпраці Дрогобицької міської ради та представництва Viber в Україні.
Отримувати сповіщення від сіті-бота користувачі можуть через мережі Viber таTelegram.
«Це дуже зручно та корисно, бо людині відтепер не треба звертатись до комунальних служб, адже вся інформація надходитиме прямо на її смартфон. Більше того, через сіті-бота можно буде отримути всю необхідну інформацію про діяльність служб та навіть оцінити їхню роботу», – повідомив керівник відділу інформаційних технологій та аналізу Станіслав Гайдер.
Перелік функцій сервісу буде тільки збільшуватись. Так, у відділі ІТ та аналізу спільно з партнерами працюють над запуском у найближчий час наступних функцій:
– отримання інформації про депутата за вказаною вулицею. (ПІБ, фракція чи партія, графік та місце прийому громадян та перелік адрес, за якими закріплений депутат);
– повідомлення про час прибуття на вказану зупинку міського громадського транспорту;
– подання показників лічильників (вода, тепло)
Як підключитись до сіті-боту Назар?
Для використання сервісу необхідно в розділі “Smart City” обрати сервіс “Чат-бот”. Далі та обрати потрібний месенджер – Viber чи Telegram.
Нагадаємо, сіті-бот Назар став переможцем національного конкурсу Open Data Challenge 2019, що проводиться за підтримки Міністерства з питань цифрової трансформації України, в партнерстві з Фондом Східна Європа, TAPAS Project/Прозорість та підзвітність у держуправлінні та послугах та 1991 Open Data Incubator.