У квитанції за комунальні послуги – нуль субсидій чи пільг: як діяти?

12:12 9 Листопада 2019

Це пов’язано з початком другого етапу монетизації субсидій – переведенням пільг у готівкову і безготівкову форми.

Повідомляють в Управлінні праці та соціального захисту населення ДМР.

У листопаді квитанції за комунальні послуги прийдуть з повним розміром платежу без урахування субсидій і пільг.

Якщо раніше перерахунок проводився на рівні підприємства комунальної сфери, то тепер ці розрахунки проводитимуть органи соціального захисту населення. Після розрахунку органи соцзахисту самостійно перераховуватимуть кошти субсидій або в державний «Ощадбанк», щоб він сплатив комунальні послуги відповідного пільговика, або за бажанням пільговика на зазначені ним реквізити, щоб отримати кошти і сплатити комунальні послуги самостійно.

На даний час більш як 95% пільговиків отримують субсидії та пільги в безготівковій грошовій формі – через «Ощадбанк».

Як дізнатися розмір субсидії/пільги? 

Пільговики отримають інформаційне повідомлення про розмір субсидії. А якщо вони повідомили контактний номер телефону, про нараховані пільги та проведені розрахунки за комунальні послуги в безготівковій формі надійдуть у SMS.

Пільговик, який отримує кошти готівкою, має самостійно забезпечити оплату комунальних послуг з урахуванням розміру пільги, яку він отримав у готівковій формі.

За додатковою інформацією просимо звертатись в управління праці та соціального захисту населення Дрогобицької міської ради за адресою:
м. Дрогобич, пл. Ринок, 1,
каб. №1 або за тел. 2-00-94
каб. №12 або за тел. 3-85-14, 2-25-47
м. Стебник, вул. Симоненка, 24, ▫️каб. №2 або за тел. 44-10-09.

Графік прийому: понеділок – четвер з 08-00 до 17-00 год.,
п’ятниця з 08-00 до 15-45 год (без обідньої перерви).

Перейти до вмісту