Центр професійного розвитку педагогічних працівників Дрогобицької міської ради – учасник Тринадцятої міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти» й Чотирнадцятої міжнародної виставки «Інноватика в сучасній освіті»
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Дрогобицької міської ради – учасник Тринадцятої міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти» й Чотирнадцятої міжнародної виставки «Інноватика в сучасній освіті», яка 23-25 листопада відбувається в онлайн форматі.
24 листопада Галина Марчук, директор ЦПРП ДМР, взяла участь у вебінарі “Науково-практичні студії “Методологія та практика професійного розвитку менеджера освіти” за темою: “Менеджмент закладів освіти: виклики розвитку та партнерство”, на якому презентовано Професійний кластер керівника (директора) закладу загальної середньої освіти» – спільний проєкт Центру професійного розвитку педагогічних працівників Дрогобицької міської ради Львівської області та кафедри менеджменту освіти та права Центрального інституту післядипломної освіти Державного закладу вищої освіти «Університет менеджменту освіти», кафедри управління освітою Українського відкритого університету післядипломної освіти (УВУПО).
Над проєктом працювала творча група у складі директорки Центру професійного розвитку Дрогобицької міської ради Марчук Галини Григорівни, консультанта ЦПРПП ДМР Хлопика Романа Зіновійовича, та доцента зазначених кафедр Університету менеджменту освіти та УВУПО Любченко Надії Василівни під керівництвом директора Центрального інституту післядипломної освіти Сорочан Тамари Михайлівни, доктора педагогічних наук, професора, за підтримки завідувача кафедри Рябової Зої Вікторівни, доктора педагогічних наук, професора.
Проєкт створений з метою об’єднання зусиль для вирішення визначених державою завдань забезпечення стійкого людського розвитку в умовах безперервної модернізації освіти, викликів інноваційного суспільства і відповідного становлення інформаційної цивілізації, упровадження професійних стандартів в умовах системного реформування освіти і загальної середньої освіти зокрема, утвердження національних цінностей у професійній діяльності в умовах війни, забезпечення науково-методичногой супроводу реформаційних змін.