Тепер е-сервіс «Відкрите місто» функціонує у межах всієї Дрогобицької громади
У Дрогобичі з 2016 року функціонує електронний сервіс «Відкрите місто». За допомогою цього сервісу громадяни мають змогу повідомляти про житлово-комунальні проблеми та контролювати хід їх вирішення. За цей період вирішено понад три тисячі проблем.
Після утворення Дрогобицької міської територіальної громади, дію е-сервісу розширили. Тепер про проблеми можуть вказувати мешканці не лише Дрогобича, а й усіх населених пунктів, які входять до територіальної громади.
Щоб повідомити про проблему необхідно:
– обрати населений пункт,
– натиснути кнопку «Повідомити»,
– обрати категорію проблеми,
– позначити мітку на карті, де знаходиться проблема,
– коротко описати проблему,
– додати фото та/або відео,
– натиснути «Повідомити».
Після повідомлення про проблему, її буде перевірено модератором міської ради та опубліковано на сайті. Автоматично повідомлення надходить до відповідального структурного підрозділу чи комунального підприємства.
Відтак триває розгляд та вирішення проблеми. У випадку неможливості оперативного вирішення проблеми, заявнику надають обґрунтовану відповідь.
Станом на 9 листопада, на е-сервісі вказано 214 проблем у Дрогобицькій громаді.