Питання пасажирських перевезень – на контролі у влади

0:00 23 Червня 2016

У Дрогобичі влада міста наводить лад з пасажирськими перевезеннями. Спершу за дорученням міського голови Тараса Кучми було відновлено роботу відповідної комісії “З питань перевірки договірних зобов’язань перевізників на міських маршрутах”. Відтак, у квітні та травні цього року було здійснено моніторингову діяльність перевізників за чотирма маршрутами. Комісією було складено відповідні акти перевірки про виявлені порушення. Найбільшe порушень виявлено на маршруті №2 «вул. Наливайка – Залізничний», а саме: самовільне ухилення від затвердженої схеми руху, використання неоформлених транспортних засобів, неналежний стан транспортних засобів та інше. Після чого було подано рекомендаційне рішення про розірвання договору з маршрутом №2, який обслуговує приватне підприємство з Борислава — МПП “Транспортник”.

Як повідомив начальник дільниці пасажирських перевезень КП «КМГ» Тарас Кучманич, 24 травня було розірвано договір на перевезення пасажирів з МПП «Транспортник» м. Борислав на обслуговування маршруту №2 «вул. Наливайка – Залізничний вокзал» у зв’язку з численними скаргами громадян і порушенням умов договору. У свою чергу, як вимагає чинне законодавство, було призначено до проведення конкурсу тимчасового перевізника КП “Комбінат міського господарства” для обслуговування вище згаданого маршруту. За повідомленням керівництва комунального підприємства, приватне підприємство з Борислава не погодилось з рішенням виконавчого комітету, тому продовжує здійснювати перевезення на маршруті №2 «вул. Наливайка – Залізничний вокзал», породжуючи хаос у сфері пасажирських перевезень в місті. Загалом сьогодні на маршруті №2 працює 36 транспортних засобів. Міський голова Тарас Кучма коментуючи дану ситуацію зазначає, що найближчим часом дана ситуація буде врегульована в законодавчому полі.

Радник міського голови з питань ЖКГ Василь Качмар додає, що це не ноу-хау для міста, бо насправді ще з 2003 року більшість маршрутів міста Дрогобича обслуговувало КП “Комбінат міського господарства”, але у 2012 р. комісія “З питань перевірки договірних зобов’язань перевізників на міських маршрутах” визнала дані маршрути нерентабельними і рекомендувала виконавчому комітету розірвати договір з комунальним підприємством та передати обслуговування маршруту МПП “Транспортник” з міста Борислава. Цікавим фактом було й те, що після цього комунальне підприємство добровільно відмовляється від решту маршрутів, аргументуючи тим, що їм економічно не вигідно працювати на цих маршрутах. Хоча приватні перевізники їх «розхапали» швидко і досі працюють. Неприйнятним є і той факт, що на даний момент більшість перевізників не тільки не дотримуються схем руху, які затверджені під час конкурсу, але й самовільно змінили затвердженні розклади руху.

«Окрім цього, завдяки створенню комунального транспортного підприємства з пасажирських перевезень при КП «Комбінат міського господарства», стало можливим забезпечення перевезення пільговиків без обмежень», – додає Василь Качмар.

Як бачимо, з попередніх років залишилось багато невирішених проблем у місті, тому, на сьогоднішній день, для влади міста є архіважливим введення усіх цих явищ і процесів у правове русло.

Перейти до вмісту