Про результати роботи сервісу «Відкрите місто» у Дрогобичі за 2016 рік: більше 180 повідомлень, з яких 115 вирішено
Підбиваючи підсумки п’ятимісячної роботи електронного сервісу «Відкрите місто» у Дрогобичі, можна сміло стверджувати, роботу сервісу громада міста сприйняла позитивно, адже це ефективний інструмент для вирішення житлово-комунальних проблем Дрогобича. Завдяки сервісу “Відкрите місто” дрогобичани створюють повідомлення про проблему та безпосередньо інформують відповідні служби. Далі, впродовж 1-3 днів, відповідні служби, отримавши повідомлення, зобов`язані взяти їх до відома, а відтак, приступити до вирішення проблеми чи повідомити про терміни виконання завдання.
На сьогодні мешканцями міста створено 182 повідомлення, з них 115 проблем вирішено, 60 залишаються у роботі, 7 поки що відкритих. Найчастіше громадяни звертаються з повідомленнями про пошкодження дорожнього покриття, несправність зовнішнього освітлення, відкриті каналізаційні люки, відсутність благоустрою, підтоплення проїзної частини, сміття на прибудинковій території та ін. Звичайно, що бувають непорозуміння чи невчасне виконання завдання, але пріоритетом є те, що громада отримала важливий сервіс, за допомогою якого може контролювати та вирішувати проблеми без затрат власного часу. Також важливим є те, що усі питання, які є порушені в системі, є публічними і за їх вирішенням стежать як інші громадяни, так і керівництво міста.
За п’ять місяців роботи системи та завдяки повідомленням громадян, вирішено такі питання: встановлено накриття на більше 10 відкритих люків, відновлено дощоприймальні решітки, відновлено освітлення у мікрорайонах міста, знесено самовільно встановленні МАФи, відновлено дорожну розмітку, замощено зруйновану бруківку та багато іншого.
Уже наступного року даний електронний сервіс буде оновлено та добавлено нові, цікаві та потрібні функції. Також буде проведено інформаційну кампанію для ще більшого поширення інформації про роботу сервісу “Відкрите місто” серед громадян міста.
З якими повідомленнями звертаються громадяни найбільше:
Мапа деяких повідомлень про проблеми (відкриті, в роботі, закриті):
Мапа деяких архівних повідомлень (вирішене питання більше 30 денного терміну)