Обгрунтування застосування переговорної процедури закупівлі на закупівлю послуг з розподілу електричної енергії для потреб Виконавчого комітету Дрогобицької міської ради

8:45 26 Листопада 2021

Відповідно до Постанови

«Про ефективне використання державних коштів»

від 11.10.2016  № 710 зі змінами

з метою ефективного

та раціонального використання коштів

Обґрунтування доцільності закупівлі

 

Обгрунтування застосування переговорної процедури закупівлі на закупівлю послуг з розподілу електричної енергії для потреб  

Виконавчого комітету Дрогобицької міської ради

Умова застосування переговорної процедури закупівлі.

На підставі п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон) переговорна процедура закупівлі застосовується у разі відсутності конкуренції з технічних причин на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.

Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі.

Відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії» розподіл електричної енергії (далі – розподіл) – транспортування електричної енергії від електроустановок виробників електричної енергії або електроустановок оператора системи передачі мережами оператора системи розподілу, крім постачання електричної енергії. Послуги з розподілу електричної енергії надають оператори систем розподілу (суб’єкти природних монополій) за тарифами, які встановлюються НКРЕКП.

Відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії (постанова НКРЕКП від 27.12.2017 № 1470) територія провадження діяльності оператора системи розподілу визначається за місцем розташування об’єктів електроенергетики, призначених для розподілу електричної енергії, що перебувають у власності ліцензіата, та до яких приєднані електричні мережі споживачів, які живляться від мереж ліцензіата.

При цьому, територія провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії за регульованим тарифом із зазначенням переліку адміністративно-територіальних одиниць затверджується постановою НКРЕКП про видачу відповідної ліцензії по кожному постачальнику. Враховуючи вищезазначене, на кожній окремій території діє лише один розподільник, з яким споживачі (у тому числі бюджетні установи та організації) можуть укласти договір на розподіл електричної енергії за регульованим тарифом. На офіційному веб сайті Антимонопольного комітету України (посилання https://amcu.gov.ua/napryami/konkurenciya/arhiv-zvedenogo-pereliku-prirodnih-monopolij) зазначено зведений перелік суб’єктів природних монополій України, яким визначено Приватне акціонерне товариство «Львівобленерго», що займає монопольне (домінуюче) становище по наданню послуг з розподілу електроенергії в межах місцезнаходження замовника, (п.68 зведеного переліку на 31.10.2021) отже, дані послуги можуть бути надані лише певним виконавцем, інша альтернатива відсутня.

Згідно постанови НКРЕКП від 30.11.2018 № 1587 Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, постановила Приватному акціонерному товариству «Львівобленерго», (код ЄДРПОУ 00131587) укласти договори про надання послуг з розподілу електричної енергії зі споживачами, електроустановки яких приєднані на території діяльності ПрАТ «Львівобленерго», на підставі ліцензії на право провадження господарської діяльності з передачі електричної енергії місцевими (локальними) електричними мережами (виданої відповідно до постанови Національної комісії регулювання електроенергетики України від 05 грудня 2001 року № 1187), враховуючи вимоги Закону України «Про ринок електричної енергії» та інших нормативно – правових актів, що забезпечують функціонування ринку електричної енергії, у тому числі, але не включно, Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії, затверджених постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 27 грудня 2017 року № 1470.

ПрАТ «Львівобленерго» має відповідну ліцензію та є єдиним надавачем послуги з розподілу електричної енергії. Будь-які альтернативи щодо закупівлі послуги з розподілу електричної енергії відсутні. Таким чином, договір на закупівлю послуги з розподілу електричної енергії Виконавчий комітет Дрогобицької міської ради може укласти лише з ПрАТ «Львівобленерго».

 

  1. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з розподілу електричної енергії, у тому числі з компенсації перетікань реактивної електричної енергії ДК 021:2015: 65310000-9 — Розподіл електричної енергії
  2. Ідентифікатор закупівлі (Переговорна процедура): UA-2021-11-26-001128-c
  3. Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 363 080,00 грн. з ПДВ. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом споживання (річного та місячного) електричної енергії за календарний рік (бюджетний період) 2021 р.  Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів / послуг методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з Розрахунок Споживача з Оператором системи здійснюється у грошовій формі за чинними тарифами, які встановлюються відповідно до положень нормативно-правових документів НКРЕКП, згідно з договором споживача про надання послуг з розподілу електричної енергії. Тариф (ціна) за послуги з розподілу електричної енергії на ринку електричної енергії затверджується Регулятором та розміщується на офіційному сайті Оператора системи. Розрахунковим місяцем (періодом) вважається календарний місяць (з першого по останнє число місяця включно). Якщо укладено новий договір, перший розрахунковий період починається з дня початку розподілу електроенергії і закінчується в останній день відповідного календарного місяця. У випадку припинення дії договору розрахунковий період для останнього платежу починається з першого дня останнього календарного місяця постачання електричної енергії та закінчується в останній день постачання електричної енергії.

Термін постачання — з 01.01.2022 р. по 31.12.2022 р.

Перелік об’єктів, на які буде здійснюватись надання послуг з розподілу електричної енергії

– м. Дрогобич, пл. Ринок,1,

– м. Дрогобич, вул. Жупна, 17

с. Новошичі

с. Дережичі

с. Добрівляни

с. Нагуєвичі

с. Нижні Гаї

с. Раневичі

с. Рихтичі

с. Снятинка

с. Залужани

– с. Ступниця

Перейти до вмісту