Нові дорожні знаки, розчищені сміттєзвалища та ін. Про роботу сервісу «Відкрите місто» за січень-лютий 2017 року

10 Лютого 0:00

Знімок екрана 2017-02-10 о 18.58.58За попередній місяць за допомогою роботи електронного сервісу “Відкрите місто” у Дрогобичі, від мешканців міста надійшло 21 повідомлення про проблеми. Враховуючи те, що у січні місяці багато святкових днів, а також чимало проблем можливо вирішити тільки при сприятливих погодних умовах, 21 звернення є задовільним показником. Щодня ресурс відвідає сотні користувачів. Тільки за січень було створено понад 200 коментарів. За січень-лютий службами вирішено 13 проблем. Всього в роботі залишаються ще 57 звернень.

Вирішені проблеми за січень-лютий 2017 року:

1. Встановлено дорожні знаки на перехресті “вул. 22 Січня – вул. П. Сгайдачного”

2. Розчищено сміттєзвалище (вул. Коминярська)

3. Відновлено роботу світлофора (вул. М. Грушевського)

4. Встановлено решітку ливневої каналізації (вул. І. Франка)

5. Проведено ремонт основи кріплення покрівлі новозбудованого контейнерного майданчика (вул. Будівельників)

6. Накрито бетонною плитою каналізаційний колектор з якого викрадено люк (вул. В. Стуса)

7. Впорядковано контейнери та вивезено сміття (вул. Є. Коновальця)

8. Ліквідовано пошкоджене дерево (вул. Нижанківського)

9. Прочищено від снігу вулицю (вул. Будівельників)

10. Відновлено інформаційно-вказівний знак (вул. Вокзальна)

11. Встановлено обмежувачі проїзду (вул. Ковальська)

12. Ліквідовано сміттєзвалище з листя (вул. Самбірська)

13. Демонтовано самовільно встановлену рекламну конструкцію (вул. Січових Стрільців)

Окрім цього, до Дрогобицького відділу поліції направлено листа  з проханням про відповідне реагування та належного контролю за дотриманням ПДР та притягнення до відповідальності порушників на вул. Ковальській. Напрвлено лист щодо оперативного реагування та встановлення правопорушників, якими було зруйновано частину огорожі біля будівлі Дрогобицької ОДПІ, методом вилучення записів з камер відео спостереження, що на будівлі податкової інспекції.

Найбільше повідомлень мешканці міста адресують КП «КМГ», «Департаменту міського господарства», «Інспекції з благоустрою», КП «ЖЕО».

Як повідомив перший заступник міського голови Ігор Герман: «Як і в кожній роботі виникають різні ситуації. Іноді процес виконня є значно тривалішим, аніж вказано терміни. Часто нам доводиться боротися з вандалами. Так нещодавно на вулицях Січових Стрільців та Самбірській комунальним підприємством «КМГ» було встановлено ливневі каналізації, які ж одразу було вкрадено. Однак за допомогою даного сервісу ми докладаємо усіх зусиль, щоб оперативно відреагувати на повідомлення дрогобичан та максимально швидко вирішити проблеми. ».

Нагадаємо, що мета запровадження сервісу – структуризувати проблеми міста на єдиній інтерактивній платформі, активізувати громаду та перевести роботу служб міста в публічну площину.

Повідомити про проблему можна тут.

Перейти до вмісту