Е-сервіс «Відкрите місто»: Від початку року комунальниками вирішено 80 звернень дрогобичан

З 1 січня по 13 березня 2019 року на е-сервіс «Відкрите місто», який функціонує на Інтернет-порталі Дрогобицької міської ради, надійшло 98 звернень мешканців міста про комунальні проблеми. Більшість звернень стосуються житлово-комунального господарства міста, зокрема необхідності кронування дерев, створення стихійної парковки, а також відкритих люків та неналежного стану роботи електромереж.

Про це повідомляють у відділі ІТ та аналізу ДМР.

За період 2019 року 80 звернень від дрогобичан вже було вирішено комунальним службами.

Відтак днями, 12 березня, було вирішено багаторічну проблему — комунальними службами було ліквідовано незаконно встановлений паркан, який обмежував доступ мешканців будинку до фасаду на вул. Лесі Українки. Відповідну проблему було зареєстровано мешканцем міста на е-сервісі «Відкрите місто».

Найбільше звернень, які надходять від дрогобичан є компетенцією КП «Комбінат міського господарства».

За підсумками 2018 року, як зазначають у відділі ІТ та аналізу, дрогобичани через е-сервіс «Відкрите місто» надіслали комунальним службам 598 звернень, які одразу ж були взяті в роботу.

На разі у роботі комунальних служб міста перебуває 181 звернення, для вирішення яких необхідно часу.

Зазначимо, сервіс «Відкрите місто» Дрогобичі функціонує з 2016 року. За цей період від мешканців міста надійшло більше 1100 звернень з яких вирішено 970.

Нагадуємо, повідомити у Дрогобичі про будь-яку проблему у комунальній сфері міста можливо за допомогою е-сервісу «Відкрите місто».

Прес-служба ДМР

Зацікавленість статтею
[Всього: 0 Середня оцінка: 0]
Рекомендуємо також прочитати:
Теги відсутні