До уваги споживачів, які користуються послугою «Автоплатіж» у Приват24 – інформує КП “Дрогобичводоканал”

23 Листопада 13:52

Останнім часом багато споживачів, які оплачують послуги через автоплатіж у Приват24, звертаються до КП «Дрогобичводоканал» з претензіями щодо наявної у них заборгованості.

Звертаємо увагу, що при виборі автоплатежу слід обирати опцію «За заборгованістю», а не «Постійно».

Оскільки опція «Постійно» передбачає оплату однієї і тієї ж суми, коли нарахування за послуги з водопостачання та водовідведення щомісяця різні. Якщо ці нарахування більші від зазначеної постійної суми, то щомісяця нагромаджується заборгованість. Про її наявність споживач не здогадується, оскільки впевнений: завдяки автоплатежу він вчасно і в повній мірі оплачує за послуги з водопостачання та водовідведення.

Тому просимо переглянути налаштування у Приват24 та обрати опцію “За заборгованістю”.

Також обов’язок споживача контролювати стан розрахунків, відображений у квитанціях від КП “Дрогобичводоканал”.

Перейти до вмісту