До уваги споживачів, які користуються послугою «Автоплатіж» у Приват24 – інформує КП “Дрогобичводоканал”
Останнім часом багато споживачів, які оплачують послуги через автоплатіж у Приват24, звертаються до КП «Дрогобичводоканал» з претензіями щодо наявної у них заборгованості.
Звертаємо увагу, що при виборі автоплатежу слід обирати опцію «За заборгованістю», а не «Постійно».
Оскільки опція «Постійно» передбачає оплату однієї і тієї ж суми, коли нарахування за послуги з водопостачання та водовідведення щомісяця різні. Якщо ці нарахування більші від зазначеної постійної суми, то щомісяця нагромаджується заборгованість. Про її наявність споживач не здогадується, оскільки впевнений: завдяки автоплатежу він вчасно і в повній мірі оплачує за послуги з водопостачання та водовідведення.
Тому просимо переглянути налаштування у Приват24 та обрати опцію “За заборгованістю”.
Також обов’язок споживача контролювати стан розрахунків, відображений у квитанціях від КП “Дрогобичводоканал”.