А ви знаєте, як відгуки та коментарі мешканців міста впливають на рішення інвесторів?
Відгуки і коментарі — один з критеріїв, на який звертають увагу інвестори. Про це під час зустрічі з дрогобичанами, в ході якої обговорювали можливість залучення інвестицій на придбання медобладнання, повідомила координатор програми «КУСАНОНЕ» Анна Бушма.
Гостя наголосила, що перш ніж інвестувати у проект, інвестори проводять моніторинг відгуків та коментарів жителів міста чи користувачів послуг. І часто відсутність позитивних відгуків або надмірна кількість негативних коментарів є однією з причин відмови інвестором у наданні допомоги чи залученні капіталу.
Зазначимо, за останні роки у Дрогобичі залучено чимало інвестицій у розвиток інфраструктури, галузей охорони здоров’я, освіти, культури, цифрової трансформації міста, надання адмінпослуг.
З метою ефективного вирішення проблем мешканців міста, врахування побажань та зауважень, було створено низку е-сервісів: “Електронне звернення“, “Відкрите місто“, “Електронні петиції“, “Електронні консультації“, “Запит на отримання публічної інформації“, міську “Гарячу лінію” 410-160.
Позитивно й те, що за останні роки мешканці міста більше уваги приділяють не коментарям у соціальних мережах, а користуються офіційними зверненнями. Безумовно, що всі проблеми одразу вирішити неможливо. Але факт про їх повідомлення мешканцями міста є підставою для відповідних структурних підрозділів чи службовців, для вжиття заходів щодо запобігання цих проблем чи повного їх вирішення.
Однак досі у місті є когорта осіб, які у всьому бачать суцільний негатив і навіть у добрих справах шукають “зраду”.
Наголошуємо, що такі дії є прямою підставою для інвесторів відмовлятися від співпраці, а в результаті від цього постраждає лише громада міста.
Тому закликаємо всіх мешканців міста користуватися офіційними сервісами для повідомлення проблем чи рекомендацій.
Давайте разом творити позитивні зміни у рідному Дрогобичі!