Звіт Володимира Коцюби, заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів, керуючого справами виконкому
ЗВІТ Володимира Богдановича Коцюби заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів, керуючого справами виконкому
І. ОСНОВНІ ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ’ЯЗКИ
Відповідно до рішення виконавчого комітету дрогобицької міської ради про розподіл функціональних обов’язків керівництва міської ради та її виконавчого комітету від 16.06.2016 № 148 заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів, керуючий справами відповідає за: – організацію роботи апарату міської ради та виконавчого комітету; – забезпечення підготовки матеріалів на розгляд виконавчого комітету; – стан діловодства; – розгляд письмових звернень громадян та юридичних осіб; – організацію особистого прийому громадян; – забезпечення роботи «прямої лінії» міської ради; – забезпечення формування оперативних (місячних, тижневих) планів роботи міської ради; – організаційне та інформаційне забезпечення міської ради та виконавчого комітету; – організацію роботи відділу ведення Державного реєстру виборців; – реалізацію державної політики у сфері архівної справи; – організацію правової роботи; – захист прав та законних інтересів міської ради та її виконавчого комітету у судових органах та інших державних установах; – організацію роботи центру надання адміністративних послуг; – взаємодію з судовими, правоохоронними органами, органами юстиції; – здійснення повноважень з питань реалізації державної регуляторної політики; – організацію виконання ухвал міської ради, рішень виконавчого комітету, розпоряджень та доручень міського голови, що входять до його компетенції.
ІІ. ПІДПОРЯДКОВАНІ СТРУКТУРНІ ПІДРОЗДІЛИ
– відділ правового забезпечення; – організаційний відділ; – відділ ведення Державного реєстру виборців; – загальний відділ; – відділ міського архіву; – відділ-центр надання адміністративних послуг; – обслуговуючий персонал, технічні працівники.
Координує роботу з кадрових питань та служби в органах місцевого самоврядування (за дорученням міського голови).
Керує адміністративною комісією при виконавчому комітеті міської ради, комісією з питань приватизації житла та спостережною комісією при виконкомі Дрогобицької міської ради.
Також керуючий справами виконкому очолює конкурсний комітет з визначення автомобільних перевізників для перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування у м. Дрогобичі.
ІІІ. РЕЗУЛЬТАТИ РОБОТИ ЗА ОКРЕМИМИ СФЕРАМИ ДІЯЛЬНОСТІ
Відділ правового забезпечення
В 2016 році відділ правового забезпечення взяв участь в більш, як ста судових справах та близько тисячі судових засіданнях.
Впродовж 2016 року, за безпосереднього сприяння та допомоги відділу правового забезпечення, було вирішено наступні проблемні питання: – за наслідками розгляду претензії щодо повернення 5000000 гривень, які мали поступити в міський бюджет на лікування мешканців району, Дрогобицькою районною радою перераховано до Дрогобицького міського бюджету 2000000 гривень на покриття заборгованості по заробітній платі медикам міста. – розв’язано багаторічну проблему ненадходження значних коштів до міського бюджету за оренду земельної ділянки по вул. П.Орлика, яка перебувала в користуванні спочатку в ТзОВ «Чагарі», а потім в об’єднаному кооперативі «Єдність разом», а саме: після прийняття апеляційним господарським судом рішення про відмову ТзОВ «Чагарі» у визнанні договору оренди поновленим, Дрогобицькою міською радою було прийнято рішення, яким розділено спірну ділянку на окремі частини та роздано їх фізичним і юридичним особам відповідно до належних їм часток нерухомого майна, розташованого на таких земельних ділянках. Крім цього в листопаді 2016 року Вищим господарським судом відмовлено ТзОВ «Чагарі» у визнанні договору оренди землі укладеним з Дрогобицькою міською радою. – задоволено позов до ТзОВ «Львівський будівельний холдинг» щодо стягнення з останнього 665655 грн. невикористаного авансу по ремонту 5 школи, відповідно кошти було повернено. – відмовлено ТзОВ «Прикарпатбуд» у стягненні з Департаменту міського господарства Дрогобицької міської ради 1800000 грн, що унеможливило завдання значних збитків територіальній громаді міста, міському бюджету та блокуванні рахунків і відповідно всіх робіт, які мав би проводити Департамент міського господарства. – задоволено позов Управління комунальних ресурсів до Юридичної консультації Дрогобицького району про стягнення 64087,87 грн. – задоволено позов Управління комунальних ресурсів до Дрогобицької об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС про скасування податкового повідомлення – рішення. – задоволено позов Управління комунальних ресурсів до УНП, колективного підприємства Троянда про стягнення заборгованості по орендній платі по приміщеннях.
Відділом також відстояно права Дрогобицької міської ради та її виконавчого комітету у наступних судових справах:
– за позовом колишнього директора КП «Дрогобицький ринок» до Дрогобицького міського голови, виконавчого комітету Дрогобицької міської ради про поновлення на роботі та стягнення заробітної плати і моральної шкоди. За результатами розгляду, Дрогобицьким міськрайонним судом прийнято рішення про відмову колишньому директору ринку у поновленні на роботі, яке зняло всі інсинуації незаконного звільнення, а також підтвердило, що міський голова діє виключно у правовому полі. Дане рішення було підтримане та залишене в силі Львівським апеляційним судом, а згодом також і Вищим спеціалізованим судом з розгляду цивільних і кримінальних справ. – за позовами МПП «Транспортник» до Виконавчого комітету Дрогобицької міської ради про скасування рішення останнього щодо розірвання договору на перевезення, а також рішення про призначення тимчасового перевізника. За результатами розглядів адміністративними і господарськими судами перших та апеляційних інстанцій були прийняті рішення на користь Дрогобицької міської ради. – за позовом ТзОВ “Львівський будівельний холдинг” до міського голови, про захист ділової репутації. За результатами розгляду Дрогобицьким міськрайонним судом прийнято рішення про відмову. – за позовом колишньої працівниці структурного підрозділу до Дрогобицького міського голови виконавчого комітету Дрогобицької міської ради про поновлення на роботі та стягнення заробітної плати і моральної шкоди. За результатами розгляду Дрогобицьким міськрайонним судом прийнято рішення про відмову у задоволенні позову. Однак, позивачем подано апеляційну скаргу на зазначене рішення, розгляд справи триває.
Крім цього в рамках боротьби з незаконними будівництвом у м. Дрогобичі та рішеннями суду щодо визнання права власності на МАФИ було подано 15 позовів та апеляційних скарг на рішення судів: – про знесення самовільного будівництва, яке межує з кафе «ЛАНОМ» (розгляд справи триває); – про знесення самочинного будівництва між будинками №5 та №9 по вул. Б. Лепкого біля приміщення бані та приведення до попереднього стану земельної ділянки (розгляд справи триває); – про знесення самовільно встановленого кіоску на прилеглій до території АС-2, що знаходиться за адресою: м. Дрогобич, вул. П.Орлика, 11 (рішення першої інстанції прийнято в користь Дрогобицької міської ради); – про знесення самовільно побудованого шиномонтажу на вул. В.Великого (розгляд справи триває); – про знесення самовільно побудованої сторожової будки на стоянці біля КП «Туристичний комплекс Дрогобич» (розгляд справи триває); – про знесення самовільного будівництва на пл. Шевченка (справу закрито, оскільки незаконне встановлення МАФу демонтовано за рішенням виконавчого комітету).
Задоволено апеляційні скарги на рішення судів у справах про визнання права власності на нежитлове приміщення за набувальною давністю (справа стосується визнання права власності на котельню по вул. Грушевського в м. Дрогобичі, де після втручання було відділу правового забезпечення задоволено апеляційну скаргу та скасовано рішення Дрогобицького міськрайонного суду, яким було визнано право власності на зазначену вище будівлю, крім цього за результатами поданої апеляційної скарги скасовано рішення суду, яким було відчужено спірне нерухоме майно. На даний час подано позовну заяву про витребування майна із чужого незаконного володіння, на сьогоднішній день розгляд справи триває).
Задоволено наступні апеляційні скарги: – Апеляційні скарги на рішення судів про визнання права власності на 2 МАФИ по вул. Грушевського, які є капітальними спорудами (Апеляційним судом Львівської області задоволено обидві наші апеляційні скарги та скасовано право власності на зазначене нерухоме майно); – Апеляційні скарги на рішення судів про визнання права власності на сторожову будку, яка знаходиться на стоянці біля КП Туристичний комплекс Дрогобич (Апеляційним судом Львівської області задоволено обидві наші апеляційні скарги та скасовано право власності на зазначену нерухомість). Подано апеляційні скарги на рішення судів у справах про визнання права власності на самочинно збудовану будівлю на території колишнього садочка по вулиці Грушевського навпроти шпихліру, а також визнання права користування, забудови земельної ділянки площею 3000 кв. м. (суперфіцій), яка перебувала в постійному користуванні Автокранового заводу (розгляд справи триває).
Було надано правову підтримку при створені КП «Муніципальна ВАРТА», практично ліквідовано КП «Школярик», забезпечено правову підтримку по роботі з реорганізації відділів виконкому. Підготовлено план прийняття регуляторних актів та змін до них, зокрема розроблено проект положення про порядок надання пільгової оренди громадським організаціям, положення про встановлення шлагбаумів, положення про приватизацію державного житлового фонду.
За наслідками розгляду справ, очолюваною керуючим справами виконкому, адміністративною комісією, було складено 72 протоколи про адміністративні правопорушення, накладено 53 адміністративні стягнення у вигляді штрафу на суму 30396 грн.
Розглянуто та надано відповіді на 238 звернень від фізичних та юридичних осіб, 48 запитів на інформацію, підготовлено 188 службових записок з різних робочих питань. Взято участь у значній кількості засідань депутатських профільних комісій, а також комісій при виконкомі. Крім того відділом здійснювалась і надалі продовжує здійснюватися активна правова підтримка при здійсненні реформи медицини, а саме реорганізації закладів охорони здоров’я міст Дрогобича та Стебника.
Крім цього, впродовж року відділом правового забезпечення постійно велася організація правової роботи, спрямованої на правильне застосування, неухильне дотримання та запобігання невиконання вимог актів законодавства, інших нормативних документів міською радою та її виконавчими органами, а також їх посадовими особами під час виконання покладених на них завдань і функціональних обов’язків. Працівники відділу організовували та забезпечували правильне виконання актів законодавства, подавали керівництву пропозиції щодо вирішення правових питань та інших. Надавали правову допомогу відділам та управлінням виконкому, їх спеціалістам. Проводили роботу, пов’язану з підвищенням рівня правових знань службовців в органах місцевого самоврядування, інформували про законодавство, роз’яснювали існуючу практику його застосування. Сприяли організації правової роботи на підприємствах, установах та організаціях, які належать до комунальної власності міської ради. Також надавали юридичні консультації депутатам, постійним комісіям міської ради у здійсненні ними своїх повноважень.
Також за цей рік проаналізовано на відповідність чинному законодавству та завізовано, а також розроблено безліч розпоряджень міського голови, рішень міської ради та її виконавчого комітету, а також цивільних і господарських договорів. Надано первинну допомогу громадянам з різних питань.
Прийнято та підготовлено матеріали щодо надання земельних ділянок для 121 учасника АТО.
Окрім того, відділом проводиться активна правова підтримка при проведенні реорганізації медицини, а саме закладів охорони здоров’я міст Дрогобича та Стебника.
Центр надання адміністративних послуг м. Дрогобича
Центр надання адміністративних послуг проводить обслуговування населення міста Дрогобича і надає на даний час 75 видів послуг.
У зв’язку з проведенням децентралізації та дерегуляції на державному рівні, у 2016 році органам місцевого самоврядування передано повноваження по реєстрації місця проживання, реєстрації речового права та реєстрації бізнесу. Крім того документи дозвільного характеру прирівняно до адміністративних послуг.
В результаті цього кількість відвідувачів Центру зросла в рази і на сьогоднішній день сягає 250-300 осіб в день.
Тому впродовж поточного 2016 року збільшено кількість штатних одиниць ЦНАПу на 7 осіб: 3 адміністратори та 4 державні реєстратори.
З метою оптимізації роботи та об’єднання максимальної кількості послуг в одному приміщені та можливості населення отримати вичерпну інформацію по різних видах послуг, було прийнято рішення, що всі ці послуги будуть зосереджені в одному приміщені.
Так як Законом України «Про адміністративні послуги» передбачено надання швидких послуг адміністраторами ЦНАПу, то повноваження по реєстрації місця проживання були надані адміністраторам відділу-ЦНАПу виконкому Дрогобицької міської ради, що дало змогу не створювати додатковий відділ.
Так як Законом України «Про адміністративні послуги» передбачено надання швидких послуг адміністраторами ЦНАПу, то повноваження по реєстрації місця проживання були надані адміністраторам, що дало змогу не створювати додатковий відділ.
На сьогоднішній день у відділі–ЦНАПі виконкому Дрогобицької міської ради працює 6 адміністраторів, начальник відділу-адміністратор, 2 державні реєстратори по речових правах та 2 державний реєстратори по реєстрації бізнесу – всього 11 штатних одиниць.
Адміністраторам та державним реєстраторам надано доступ до практично всіх реєстрів, що надає змогу якісно надавати послуги і зменшити перелік документів, необхідних для надання адміністративних послуг.
Адміністратори ЦНАПУ при реєстрації послуг використовують програмний продукт «Галерея послуг», що дозволяє вести чіткий реєстр адміністративних послуг, проводити моніторинг виконання послуг суб’єктами надання адміністративних послуг, створити базу суб’єктів звернення. На даний час проводиться підключення до даного програмного продукту автоматичного СМС-повідомлення про виконання послуги суб’єкта звернення.
З 01.01.2016 по 25.11.2016 через ЦНАП надано 11262 послуг, та майже така кількість консультацій. З основних: Реєстрація місця проживання – 4560 послуг По реєстрації речових прав та нерухомого майна – 1700 послуг, По реєстрації фізичних і юридичних осіб – 920 послуг Держгеокадастру – 3120 послуг
Оскільки з 01.10.2016 року органам місцевого самоврядування надано повноваження щодо видачі ід-карток та паспортів для виїзду за кордон, надання цих послуг планується запровадити в ЦНАПі вже з 2017 року.
За 11 місяців 2016 року до місцевого бюджету від надання адміністративних послуг надійшло 3140000 грн.
Крім того, розширення Центру надання адміністративних послуг буде проводитись з залученням коштів Європейського Союзу, так як ЦНАП м. Дрогобича визначений переможцем в проекті технічної допомоги Європейського Союзу «Центр надання адміністративних послуг як інноваційний інструмент взаємодії влади та громади» в лютому 2016 року, згідно якого передбачено реконструкцію і розширення ЦНАпу, закупівля оргтехніки, навчання персоналу, удосконалення системи надання послуг, запровадження електронної черги.
Загальна вартість проекту складає 2 млн. грн.
Термін реалізації проекту 2016-2017 роки.
Донором Проекту є Євросоюз із них частка співфінансування Дрогобицької міської ради складає 480000 грн.
Загальний відділ
За період роботи з 01.01.2016 по 30.11.2016 у загальному відділі зареєстровано: – 3210 листів з Львівської ОДА та юридичних осіб; – 1220 листів судів, поліції, прокуратури; – 415 запитів на інформацію; – 10560 вихідної кореспонденції міської ради;
За 11 місяців 2016 року до Дрогобицької міської ради надійшло 5141 звернень, з них: письмових – 4930, з особистого прийому – 211.
Всього звернень | 11 місяців 2016 |
Всього: | 5141 |
Письмових | 4930 |
З особистого прийому | 211 |
Повторні звернення | 171 |
Колективні | 318 |
Звернення, які надійшли на « урядову гарячу лінію» | 408 |
Звернення, які надійшли на «гарячу лінію «112» | 182 |
Звернення з питань | 5141 |
– промисловості, будівництва | 175 |
– сільське господарство та землекористування | 1646 |
– житлові питання | 337 |
– комунального та дорожнього господарства | 994 |
– охорона здоров’я | 62 |
– соціальний захист | 1062 |
– екології та природних ресурсів | 54 |
– транспорту і зв’язку | 100 |
– праці та заробітної плати | 34 |
– молоді та сім’ї | 90 |
– торгівлі | 153 |
– діяльність центральних та місцевих органів влади | 26 |
– освіти, науки, культури і спорту | 77 |
– інші | 331 |
Категорії громадян | |
Інваліди, учасники бойових дій | 133 |
Інваліди І, ІІ, ІІІ групи | 470 |
Багатодітні сім’ї, одинокі матері | 19 |
Ветерани праці | 106 |
Пенсіонери | 93 |
Постраждалих ЧАЕС | 4 |
Із 5141 звернення громадян, що надійшли до Дрогобицької міської ради вирішено позитивно – 2531, що становить 49%, відмовлено – 594, це 12%, знаходяться на контролі – 979 (земельні питання), це становить 19% та надано роз»ясень – 1037, це 20%.
На особистому прийомі у керівництва міської ради побувало 211 громадян.
Особистий прийом громадян керівництвом міста проходив згідно з встановленим графіком, з врахуванням пропозицій попередніх прийомів.
Оформлено 220 письмових доручень, а саме: міського голови та заступників міського голови, постійно здійснюється контроль за їх виконанням.
На виконання письмового доручення керуючого справами, з 16.05.2016 року організовано щотижневі плани, щотижневі звіти всіх структурних підрозділів Дрогобицької міської ради, комунальних підприємств, що у свою чергу призвело до систематизації роботи та забезпечення контролю профільних заступників над роботою структурних підрозділів міської ради.
Через вищестоящі органи одержано в 2016 році 590 звернень, з них: 108 надійшло на «урядову гарячу лінію» та 182 на гарячу лінію області «112».
Впродовж звітного періоду до міської ради надійшло 171 повторних та 318 колективних звернень громадян.
Працівниками загального відділу було оформлено 40 протоколів нарад, зустрічей, засідань робочих груп, виїзних прийомів громадян керівництвом міста. Разом з тим, забезпечено ведення протоколів понеділкових нарад міського голови з керівниками структурних підрозділів.
На особистому прийомі у керівництва міської ради побувало 211 громадян.
На виконання розпоряджень міського голови від 29.03.2016 № 213-р, від 01.07.16 № 396-р та від 19.09.16 № 506-р «Про затвердження графіку проведення прямої телефонної лінії з керівниками структурних підрозділів Дрогобицької міської ради» організовано та проведено 39 прямих телефонних ліній.
Завізовано та зареєстровано 632 розпорядження міського голови.
Організовано та проведено 18 засідань виконавчого комітету. Прийнято 284 рішення виконкому. Видано архівних копій рішень виконкому, розпоряджень міського голови, ухвал міської ради – 1125.
Запроваджено: – систему електронного документообігу Дрогобицької міської ради, а саме: внутрішніх документів, вхідних документів; звернень громадян; вихідних документів; запитів на публічну інформацію.
Налагодження Системи електронного документообігу передбачається у всіх структурних підрозділах Виконавчого комітету ради поетапно.
На першому етапі налагодження уже виконано в загальному відділі, у голови міської ради та його заступників, економічному відділі, департаменті міського господарства, відділі оренди і приватизації майна, відділі архітектури, відділі правового забезпечення, а також у інспектора з благоустрою. На наступних етапах до системи будуть підключатись всі підрозділи міської ради, а також комунальні підприємства міста Дрогобич.
Організаційний відділ
Відділ здійснює організаційне та інформаційне забезпечення діяльності міської ради.
На початку року відділ розробив Програми, які затверджені сесією міської ради та якими відділ періодично користується у своїй роботі: – Програму висвітлення діяльності міської ради у ЗМІ. Відповідно до цієї програми щоденно відбувається розсилка інформаційних матеріалів прес-служби Дрогобицької міської ради у ЗМІ. – Програму про відзначення державних та професійних свят, ювілейних дат, заохочення за заслуги перед містом Дрогобичем на 2016 рік, яку затверджено на сесії Дрогобицької міської ради. – Організаційний відділ брав участь у підготовці Програми розвитку інвестиційної діяльності, співробітництва та європейської інтеграції м. Дрогобича на 2016р.
Згідно регламенту виконавчого комітету міської ради, організаційний відділ, на підставі пропозицій структурних підрозділів міської ради, формує основні заходи виконкому на рік; місячні та тижневі плани роботи виконкому міської ради.
Оперативні (тижневі, місячні) плани роботи міської ради надсилаються в обласну адміністрацію.
За звітний період було сформовано 11 планів роботи на місяць та 40 тижневих планів, які затверджені міським головою.
Підготовлено 40 розпоряджень міського голови.
Організовано та проведено 35 організаційних комітетів. За підсумками оргкомітетів підготовлено 15 протоколів, за якими видано низку протокольних доручень.
За звітний період в організаційний відділ надійшло близько 200 листів та звернень, на які дано відповіді.
Підготовлено 135 грамот та 110 подяк міського голови.
Упродовж звітного періоду проведено низку організаційних та підготовчих заходів, які були приурочені святковим та пам’ятним датам, знаменним та суспільно-політичним подіям. Зокрема, святкування Дня Соборності та Свободи України, вшанування пам’яті жертв загиблих в Афганістані, свята Т. Шевченка, вшанування пам’яті жертв Чорнобильської катастрофи, урочистостей з нагоди Франкових днів, заходи з нагоди перепоховання жертв НКВД, Дня Незалежності України, 925-річчя міста Дрогобича, Дня Захисника України, Дня Гідності та Свободи.
У другій половині лютого у міській раді організаційним відділом запроваджено систему поіменного голосування «Голос» на вимогу Закону про «Поіменне голосування в органах місцевого самоврядування». Результати поіменного голосування публікуються на порталі міської ради у рубриці «Діяльність ради».
28 квітня відбулася презентація нового інтернет-порталу Дрогобицької міської ради. 30 травня запрацювала мобільна версія нового інтернет-порталу. Чимало новинок, зокрема електронних сервісів порталу міської ради дозволяють громаді отримувати інформацію про діяльність влади, депутатського корпусу та життя міста.
Оновлено технічне забезпечення прес-служби, за допомогою якого готуються відео- та фоторепортажі. Сектор «Прес-служба» постійно забезпечує фото-відео зйомку, онлайн трансляції засідань, сесій, комісій, нарад та заходів.
Прес-служба щоденно готує інформаційні матеріали, які публікує на сайті міської ради та розповсюджує у ЗМІ. Також, прес-служба готує тексти звернень міського голови з нагоди важливих подій в Україні та Дрогобичі, тексти вітань з нагоди професійних та державних свят.
Окрім підготовки та публікацій інформаційних матеріалів, здійснюється щоденний моніторинг ЗМІ та соціальних мереж. Пропозиції громадськості подаються керівництву Дрогобицької міської ради та відповідним структурним підрозділам виконавчого комітету Дрогобицької міської ради.
У серпні 2016 року підготовлено та забезпечено проведення урочистостей з нагоди 160-ліття від Дня народження Івана Франка, а саме — вручення Державної премії, яке відбулося у Народному домі ім. І.Франка. У вересні 2016 року відділом підготовлено проведення урочистостей з нагоди 925-річчя міста Дрогобича. Організаційним відділом було розроблено сценарій проведення урочистих заходів, забезпечено організацію та висвітлення у ЗМІ урочистостей з нагоди вручення орденів «За заслуги перед містом» та заходу з нагоди погашення поштового конверту, випущеного до 925-річчя міста Дрогобича. За сприяння відділу та низки зібраних матеріалів, Укрпошта випустила філателістичну продукцію з нагоди 925-річного ювілею м. Дрогобича.
Відділ щосереди організовує прямі радіоефіри на радіо «Франкова земля» з керівництвом міста, начальниками відділів та управлінь Дрогобицької міської ради, а також з керівниками комунальних підприємств.
Щопонеділка та впродовж тижня відділ організовує і забезпечує проведення скайп-нарад за участю керівництва міста та керівників структурних підрозділів міської ради.
Організаційний відділ постійно забезпечує організаційну підготовку проведення робочих зустрічей керівництва міської ради, прийому посадових осіб, почесних гостей, іноземних делегацій. Забезпечує прийом та перебування низки офіційних іноземних делегацій: проживання, харчування, подарунки, екскурсії тощо.
Відділ ведення реєстру виборців
Упродовж 11 місяців 2016 року відділом ведення Державного реєстру виборців виконкому Дрогобицької міської ради у взаємодії із суб’єктами подань відомостей про виборців (відповідальними особами Дрогобицького МВ ГУ Державної міграційної служби України у Львівській області, виконкому Стебницької міської ради, Дрогобицького міського відділу державної реєстрації актів цивільного стану Головного управління юстиції у Львівській області, Дрогобицького міськрайонного суду, військової частини А-1108, Дрогобицької виправної колонії № 40, відділу-Центру надання адміністративних послуг, відділу охорони здоров’я і управління праці та соціального захисту населення Дрогобицької міської ради) проведено 11 періодичних поновлень бази даних Державного реєстру виборців.
За 11 місяців 16 року до бази даних РВ включено 961 виборця, внесено зміни до персональних даних 6000 виборців, знищено записи про 930 виборців, та про 892 осіб, термін збереження записів щодо яких закінчився.
З метою забезпечення однократності включення виборців до Реєстру, відділом постійно здійснюється перевірка бази даних щодо виявлення записів можливих кратних включень, тобто записів, що містять схожі ідентифікаційні персональні дані, які можуть бути варіантами різного написання прізвища, власного імені, по батькові, дати, місця народження виборця чи помилками при введенні інформації, або викликають підозру кратного включення виборця до Реєстру через частковий збіг зазначених облікових реквізитів.
Протягом звітного періоду відділом виявлено та усунено за дорученнями ЦВК (на виконання 4 постанов ЦВК) 38 записів про виборців, кратно включених до Реєстру у нас та в інших адміністративно-територіальних одиницях.
Станом на 24 листопада 2016 року до бази даних автоматизованої інформаційно-телекомунікаційної системи «Державний реєстр виборців» включено 68353 особи, виборчими адресами яких є міста Дрогобич та Стебник, зокрема, з міста Дрогобича 54199 виборців, а з міста Стебника – 14154 виборці. Серед цих виборців є 744 особи, нездатних самостійно пересуватися. У базі даних АІТС «ДРВ» зберігаються також записи про 30 недієздатних осіб, 7 осіб, громадянство України яких припинено, та 1397 осіб без виборчих адрес (знятих з реєстрації за місцем проживання), а також про 5004 особи, що померли протягом 5 останніх років, строк збереження про яких ще не закінчився.
Адресна підсистема Реєстру в межах міст Дрогобича та Стебника включає 355 вулиць, провулків і площ та 9229 будинки.
Відділом постійно підтримується в актуальному стані довідник виборчих дільниць, які утворені ЦВК на постійній основі, а також картографічний облік цих виборчих дільниць в інтернет-мережі. На даний час у містах Дрогобичі та Стебнику є 33 звичайні та 2 спеціальні виборчі дільниці, з них: 1 мала, 8 середніх та 26 великих виборчих дільниць.
Щомісячно Службою Розпорядника Реєстру (ЦВК) за допомогою автоматизованих програмних засобів Реєстру формується оцінка стану справ та роботи відділів ведення Реєстру. Так, за вересень 2016 року роботу відділу оцінено 10,98 балами за 12-ти бальною системою: Крім цього, відділ ведення Державного реєстру виборців координує діяльність, пов’язану із процесом формування об’єднаних територіальних громад.
Відділ архіву
Відділ архіву постійно працює з архівними документами. За звітний період відділом оправленно та підшито документів в кількості 50 одиниць зберігання документів Національного архівного фонду.
На виконання Програми здійснення контролю за наявністю, станом і рухом документів Національного архівного фонду на 2015-2019 р.р. проведено перевірку наявності документів у 2 фондах: – Фонд № 198 Дрогобицьке відділення державного казначейства; – Фонд № 172 Редакція міськрайонної газети «Галицька Зоря».
Проведено роботи з описування управлінської документації з місцевих виборів 2015 року, а саме : – Стебницька міська виборча комісія – 15 справ; – справ з кадрових питань ( з особового складу) – 2 справи . – Дрогобицька міська виборча комісія – 50 справ; – справ з кадрових питань ( з особового складу) – 40 справ.
Прийнято документів на державне зберігання: – управлінської документації350 одиниць зберігання; – справ з кадрових питань (з особового складу) – 571 одиниць зберігання.
Здійснено контроль за станом діловодства та архівної справи на підприємствах, в установах та організаціях у зоні комплектування архівної установи, а саме:
Проведено 2 комплексні перевірки, а саме в – Стебницькій міській рада і її виконавчому комітеті. – Дрогобицькому об’єднаному Управлінні Пенсійного Фонду України Львівської області
Проведено 2 контрольні перевірки, а саме у: – Дрогобицькій міській раді і її виконавчому комітеті; – Відділі освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради .
Проводяться роботи з надання методичної та практичної допомоги архівним підрозділам установ, підприємств та організацій м. Дрогобич та довідковим службам міста у впровадженні в практику Закону України “Про Національний архівний фонд та архівні установи України”, розпоряджень та вказівок Укрдержархіву.
Розглянуто близько 700 запитів соціально-правового характеру, із них 650 з позитивним результатом та 29 запити з рекомендацією звернутися за місцем знаходження документів.
Опрацьовано 505 звернень від громадян.