Зустрічаємо зиму
Учні 1-Б класу гімназії №15 імені Степана Бандери зустрічають зиму тематичним тижнем “Зимова мозаїка”.
Звісно, малята вже багато знають про цю пору року. Обговорюємо особливості білосніжної пори року, показуємо її красу, барви тощо. Вчимо дітей слухати, бачити й відчувати зиму, спостерігати, використовувати результати такої діяльності у повсякденному житті. Важливо у будь-якому явищі бачити різні сторони — і добре, і погане.
Навчають цього дітей, звертають їхню увагу на те, що іноді, за потреби, дещо можна виправити, перетворити шкоду на користь, уникнути неприємностей вчитель початкових класів Іванус О.Д.та асистент вчителя Соловйова О.Д.
Навчають дітей пильно роздивлятися навкруги, розвивають їхню здатність до емпатії, вчать думати не тільки про себе, а й про інших, передбачати, як наші дії можуть вплинути на життя й самопочуття інших людей, допомагати людям, коли вони цього потребують, бути уважними до них.
Бесіда “Коли зима до нас приходить?”.
Діалог-розмірковування “Чи потрібний природі сніг?”.
Дослідження “Як дерева від снігу врятувати?”. “Як сніг зігріває рослини”.
Гра-дослідження “Ланцюжок пір року”.
Діалог-дослідження “Чому зимові місяці називаються саме так?”.
Візуальне мислення: створюємо схему “Що ми знаємо про зиму”.
Гра-асоціація “На що схожа бурулька?”Виготовлення з паперу.
Діалог-дослідження “Чому бурульки можуть бути небезпечними для людини?”.
Формулюють з малятами правила зимової безпеки, пояснюємо, чому їх необхідно дотримуватися. Малюють відповідні застережні знаки.
Асистент вчителя Соловйова О.Д. виготовила макет годинника- св.Миколая.
Оформили виставку робіт дітей «Ялиночки», «Сніговички», «Рукавички». На завершення тижня відзначили День рукавиці, який святкують 6 грудня у всьому світі.