Зросла кількість голосів, необхідних для розгляду електронних петицій
Сесія Дрогобицької міської ради внесла зміни до Статуту громади в частині електронних звернень та петицій.
Затверджені радою зміни є вимушені, так як після утворення Дрогобицької ОТГ, населення громади зросло з 75 до понад 120-ти тисяч осіб. А ЗУ «Про звернення громадян» чітко визначив необхідну для збору кількість голосів у відповідності до населення громади.
Досі в статуті Дрогобича було прописано 65 голосів, які має зібрати петиція для того, щоб вона потрапила на розгляд сесії чи виконкому.
Однак тепер ЗУ «Про звернення громадян» чітко визначив кількість підписів, які необхідно зібрати для підтримки петиції, у відповідності до кількості населення, яке проживає в громаді.
Відповідно до норм Закону, для підтримки петиції в громадах потрібно зібрати:
1) До 1 тисячі жителів – не менше ніж 50 підписів
2) Від 1 до 5 тисяч жителів – не менше ніж 75 підписів
3) Від 5 до 50 тисяч жителів – не менше ніж 100 підписів
4) Від 100 до 500 тисяч жителів – не менше ніж 250 підписів
5) Від 500 тисяч до 1 мільйона жителів – не менше ніж 500 підписів
6) Понад 1 мільйон жителів – не менше ніж 1000 підписів
Рішенням сесії міської ради було приведено норми статуту Дрогобицької громади у відповідність до Закону «Про звернення громадян».
Отже тепер для розгляду петиції в Дрогобицькій громаді необхідно зібрати на її підтримку не менше 250 підписів протягом 90 календарних днів з дня оприлюднення петиції.
Петиція, яка впродовж встановленого терміну набрала необхідну кількість голосів на свою підтримку, не пізніше наступного дня невідкладно надсилається модератором системи міському голові та підлягає розгляду на найближчому засіданні міської ради (після розгляду у відповідних постійних комісіях ради) чи виконавчого комітету. Якщо є необхідність, то відповідний структурний підрозділ виконавчого комітету із залученням автора подання петиції готує проект рішення для вирішення піднятої петицією проблеми.
Рішення сесії набуває законної сили після реєстрації Статуту Дрогобицької громади з внесеними змінами – у Міністерстві юстиції.