З наступного року у Дрогобичі діятимуть нові правила щодо розміщення зовнішньої реклами
Минулого тижня виконавчий комітет прийняв рішення «Про стан зовнішньої реклами та підготовку проекту регуляторного акту про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами у місті Дрогобичі». Відповідно до цього рішення, відділу економіки доручено підготувати проект регуляторного акту проекту Рішення виконавчого комітету Дрогобицької міської ради «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами у місті Дрогобичі». До 2 січня 2017 року цей проект Рішення внести на розгляд виконавчого комітету Дрогобицької міської ради для розгляду та затвердження.
Згідно довідки, яку надав відділ економіки на розгляд виконавчого комітету щодо розміщення та сплати за тимчасові місця розташування носіїв зовнішньої реклами, з грудня 2015 року відділу економіки передано повноваження щодо оформлення дозволів на розміщення зовнішньої реклами та укладення, відповідно, договорів про сплату за тимчасове користування місцем розташування рекламного носія.
З початку року напрацьовано базу даних розташування рекламних носіїв у місті Дрогобичі, поступово переукладаються договори через зміну власника (ліквідація управління комунальних ресурсів), які виносяться на розгляд виконавчого комітету Дрогобицької міської ради матеріали про видачу та продовження термінів дії дозволів на розміщення зовнішньої реклами, відповідно укладаються договори та здійснюється щомісячна вибірка стану сплати за місця розміщення рекламних засобів.
На сьогодні відділом розроблено Правила розміщення зовнішньої реклами у місті Дрогобичі, де планується затвердити бланк дозволу з фотографіями розміщених рекламних носіїв та схем-прив’язки до місця розташування та скоригувати розмір плати за тимчасове місце розташування рекламних носіїв за кожен вид рекламного засобу із застосуванням зональності.
Загалом у місті розміщено 86 рекламних носіїв типу «білборд» та 93 «сітілайтів, холдерів». В ході проведеної роботи виявлено 37 рекламних носіїв, які розміщені без дозволів, або термін дії договорів не продовжено. Власникам носіїв зовнішньої реклами скеровано 13 листів з вимогами укладення чи поновлення договорів, приведення до належного зовнішнього вигляду конструкцій чи їхнього демонтажу.
Станом на 31 жовтня 2016 року надходження до місцевого бюджету від надання у тимчасове користування місць на розміщення носіїв зовнішньої реклами становить 156559,74 грн., при прогнозованому річному плані 238 000 грн.
За даними відділу економіки, найбільшими боржниками по сплаті за тимчасове розташування рекламних носіїв є ТзОВ «Альтернатива» (13045 грн.) та ДП «Моноліт» (16687 грн.). Про заборгованість підприємців повідомлено відповідними листами та попереджено про можливе розірвання договорів.