З 26 липня діють нові Порядки щодо реєстрації РРО та КОРО

0:00 5 Серпня 2016

Зміни запроваджені наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 р. № 547 «Про затвердження порядків щодо реєстрації реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій», який зареєстровано у Мін’юсті України 05.07.2016 р. за № 918/29048 (далі – Наказ №547).

Наказом №547 затверджено:
Порядок реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги);
Порядок реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації операцій з купівлі-продажу іноземної валюти;
Порядок реєстрації та ведення розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій;
Порядок опломбування реєстраторів розрахункових операцій.

Установлено, що вимоги до форми і змісту книг обліку розрахункових операцій та розрахункових книжок у частині відображення інших податків (зборів), крім ПДВ, не поширюються на здійснення у них записів про рух готівки та про суми розрахунків на підставі розрахункових документів, що друкуються РРО, версії внутрішнього програмного забезпечення яких включені до Державного реєстру РРО, до набрання чинності цим наказом.

До створення реєстру центрів сервісного обслуговування (далі – ЦСО) суб’єкт господарювання до заяви про реєстрацію (перереєстрацію) РРО разом із копією договору суб’єкта господарювання з ЦСО про технічне обслуговування та ремонт такого РРО подає до контролюючого органу також копію договору (або іншого документа), яким підтверджується право, надане виробником (постачальником) РРО ЦСО на проведення технічного обслуговування і ремонту відповідної моделі (модифікації) РРО.

Визнано таким, що втратив чинність, наказ Міндоходів України від 28.08.2013 р. №417.

Дрогобицька ОДПІ

Перейти до вмісту