Якщо проблему неможливо вирішити одразу, відповідальні посадовці повинні надати мешканцям обґрунтування, а не «відписку», – міський голова про роботу е-сервісу «Відкрите місто»
Відкрите місто – ефективний інструмент комунікації громади з місцевим самоврядуванням для вирішення проблем у сфері житлово-комунального господарства. Е-сервіс функціонує у Дрогобичі з 2016 року.
Завдяки цьому сервісу мешканці громади можуть подавати звернення, бачити процес вирішення проблеми, або ж отримати роз’яснення від відповідальних структурних підрозділів та комунальних підприємств. Сьогодні Дрогобицька громада складається з міст Дрогобича, Стебника та 32 сіл. Відтак, кожен мешканець має змогу подати звернення, щоб вирішити проблему у своєму населеному пункті.
Це зручно, оскільки звернення можна подати за допомогою гаджета. Для цього необхідно зареєструватися через Електронний кабінет мешканця або безпосередньо на платформі електронної демократії «E-DEM».
Як повідомили фахівці Управління цифровізації, інформаційної політики та комунікацій, сервіс працює стабільно, технічних проблем в його роботі немає.
Щодо звернень мешканців, то у порівнянні з минулими роками, їхня кількість зменшилася.
Статистика:
Подані звернення громадянами:
2020 рік – 520 звернень
2021 рік – 459 звернень
2022 рік – 160 звернень
Закриті звернення:
2020 рік – 465 звернень
2021 рік – 427 звернень
2022 рік – 162 звернення (з урахуванням попередніх років)
Станом на сьогодні, у роботі перебуває 163 звернення.
У Департаменті міського господарства наголошують, що для низки звернень чи проблем, які потребують вирішення, необхідно дотримуватися певної процедури – закладення коштів у бюджеті чи залучення ресурсів для виконання робіт. Тому частина звернень громадян залишається відкритою, або ж інакше кажучи – «в роботі».
Про важливість контролю та оперативного реагування на звернення громадян наголошує й очільник громади Тарас Кучма.
Цей сервіс є справді ефективним. Щоб мешканцям вирішити проблему, не потрібно оббивати пороги кабінетів, вистоювати у чергах. Сервіс працює злагоджено впродовж кількох років, тому завдання комунальних служб – оперативно реагувати на звернення громадян. Якщо ж проблему не вдається вирішити одразу, мешканці мають отримати роз’яснення, а не відписку, – наголосив керівникам комунальних підприємств під час щотижневої апаратної наради міський голова Тарас Кучма