Як мешканці міста можуть комунікувати з місцевим самоврядуванням під час воєнного стану
Під час воєнного стану одним із завдань місцевого самоврядування є дотримання інформаційної безпеки. З цього приводу органи місцевого самоврядування виконують рекомендації правоохоронних органів. На адресу Дрогобицької міської ради систематично надходять листи від Львівської обласної військової адміністрації, у яких чітко зазначено перелік заходів, які необхідно виконати виконавчому комітету Дрогобицької міської ради. Серед них – тимчасове обмеження доступу користувачам до рубрик Інтернет-порталу, які містять інформацію, корисну для ворога Української держави.
Про це інформують в управлінні цифровізації, інформаційної політики та комунікацій.
Для ефективної комунікацій громади з владою, на Інтернет-порталі міської ради запроваджено низку е-сервісів.
Електронний кабінет мешканця. Цей сервіс інтегрований з системою «Розумне місто».
Користуючись сервісом, мешканці громади можуть надсилати звернення та запити, отримувати офіційні відповіді, здійснювати запис на прийоми до посадовців подавати свої пропозиції шляхом реєстрації електронних петицій тощо.
Електронний сервіс «Відкрите місто». За допомогою цього сервісу мешканці мають змогу повідомити про проблеми комунального характеру у громаді.
Платформа електронної демократії «E-DEM». Сервіс дає можливість зареєструвати електронну петицію чи взяти участь у консультаціях, або обговоренні нормативно-правових актів.
Також мешканці громади мають можливість звертатися у загальний відділ міської ради, кабінет №104.
Також можна надіслати офіційне звернення на електронну скриньку [email protected], або ж зателефонувати на гарячу лінію (0324) 41-01-60 та у приймальню міського голови (0324) 42-25-69.