Як брендинг «Дрогобич — у ньому вся сіль» прижився у місті, — досвідом з Чернігівськими колегами ділився Ігор Чава
Україна — туристична країна. Тут є на що глянути та чим вразити. Саме тому українські міста, які ще не почали розвивати туризм, стають на цей шлях.
Дрогобич вже чимало зробив для того, аби сюди з усіх куточків світу приїздили туристи, адже місто справді прекрасне, старовинне та захоплює своєю автентичністю. Результати помітно, неозброєним оком видно —
туристів на вулицях Дрогобича щоразу більшає.
Не так давно Туристично-інформаційний центр Дрогобича спільно з активною громадськістю міста розробили брендинг Дрогобича зі слоганом «У ньому вся сіль».
Поділитись досвідом про те, як зробити так, щоб брендинг міста працював та залучав туристів, посадовці Чернігівської міської ради запросили керівника КП «Туристично-інформаційний центр Дрогобича» Ігоря Чаву.
Керівник Дрогобицького ТІЦу розповів про розвиток туристичної галузі у місті загалом та поділився з колегами, як зробити так, щоб брендинг працював та приносив користь.
«Брендинг у Дрогобичі справді «живе». Адже окрім розробки та поширення різноманітної сувенірної продукції, встановлення лого-лавки, жити брендингу Дрогобича зі слоганом «У ньому — вся сіль» допомагає й місцевий бізнес, який використовує його у своїй діяльності», — зазначив Ігор Чава.