Відбулось чергове засідання сесії: звіт заступників міського голови заслухають на наступному засіданні
Відбулось друге пленарне засідання 43-ї сесії Дрогобицької міської ради. Впродовж кількох годин роботи депутати розглянули та затвердили низку важливих питань, які стосувались земельних відносин, оренди та приватизації майна громади. Звіти заступників міського голови, які планували розглянути сьогодні, – відклали на наступне пленарне засідання сесії.
Сьогодні, в числі земельних питань, депутатський корпус мав розглянути два проекти рішення, які стосувались спірної земельної ділянки. Земля багато років перебувала в постійному користуванні, а згодом – в оренді у фізичної особи, власника будівлі, який представив сесії відповідні документи. На цю ж земельну ділянку претендує ОСББ, яке свого часу не набуло права на прибудинкову територію.
Як зазначили під час обговорення депутати, – такі випадки є непоодинокими. Коли забудовники зводять багатоквартирні житлові будинки не забезпечивши їх належною прибудинковою територією. Мешканці будинків приходять з претензіями до міської ради та вимагають отримати землю, що в підсумку провокує земельні спори та конфлікти з власниками сусідніх земельних ділянок.
Так як межі земельної ділянки, на яку претендує ОСББ, не були погоджені з сусідами, а в результаті обговорення з’ясувалось, що обидва кадастрові номери накладаються на одну й ту ж земельну ділянку, – питання вирішили відкласти.
Мешканцям, які масово прийшли на сесію, в свою чергу, нагадали, – що депутати зобов’язані приймати рішення, керуючись в першу чергу нормами чинного законодавства. Адже піддаючись громадському тиску та приймаючи рішення начебто на користь громади, міській раді в підсумку доводиться втягуватись в тривалі судові процеси. Відтак кожне прийняте радою рішення має бути обґрунтоване в першу чергу нормами закону, а не бажанням задовольнити чиїсь інтереси.
До розгляду цих питань депутати повернуться на наступній сесії.
Аналогічно, – відклали питання, яке стосувалось низки договорів особистих строкових сервітутів. Для його розгляду міськрада планує попередньо розробити та затвердити Положення про порядок розміщення малих архітектурних форм, яке дозволить в подальшому чітко регламентувати розміщення МАФ-ів на землях комунальної власності.
Що стосується подальшого розгляду порядку денного, депутати затвердили практично всі питання, які стосувались землекористування, оренди та приватизації майна громади, проведення електронних аукціонів та прийняли Положення про порядок розміщення літніх майданчиків та терас при закладах громадського харчування.
Звіти заступників міського голови, яких призначили на посади в травні цього року, заслухають наступного тижня, – на третьому пленарному засіданні сесії, після того як їх розглянуть профільні депутатські комісії ради.