«Вашу картку заблоковано»: поліцейські застерігають, як не стати жертвами шахрайства
У Дрогобицькому відділі поліції інформують, що почастішали випадки шахрайства на Львівщині. Невідомі особи телефонують жертвам і, називаючись співробітниками банку, вимагають надати персональні дані карткових рахунків. Якщо з такими пропозиціями до вас телефонують – то негайно слід повідомити поліцію, зателефонувавши на оперативну лінію «102».
Також полісмени Дрогобича наводять приклади реальних випадків із шахрайства, які мали місце. Так, 1 серпня до поліції звернувся 75-річний мешканець одного з сіл Львівського району, який повідомив, що невідомі заволоділи грошима з його картки. Як встановили правоохоронці, до пенсіонера напередодні зателефонувала невідома особа та, назвавшись працівником банку, повідомила, що його пенсійна картка заблокована, тож необхідно надати персональні дані для її розблокування. Після цього з картки заявника було знято всі кошти.
Цього ж дня до поліції звернулася 60-річна жителька іншого села, яка була ошукана таким ж способом. Як встановили правоохоронці, до жінки зателефонувала невідома особа, яка назвалася працівником служби безпеки банку. Після того, як заявниця повідомила персональні дані картки, з її рахунку було знято всі наявні кошти.
За фактами слідчі територіальних підрозділів поліції відкрили кримінальні провадження за ч.4 ст.190 (Шахрайство) Кримінального кодексу України. Досудові розслідування тривають, правоохоронці встановлюються усі обставини подій.
Поліцейські вкотре застерігають дрогобичан та мешканців громади: щоб не стати жертвою шахрайства у жодному разі не слід надавати свої персональні дані, номер та строк дії банківської картки, PIN-код, CVV2/CVC2 коди, паролі до Інтернет-банкінгу, кодове слово або іншу інформацію невідомим особам, навіть якщо вони називаються співробітниками банку.
Пам’ятайте: працівники банку ніколи не телефонують і не вимагають інформацію стосовно банківських рахунків чи картки.
Також не відповідайте на СМС-повідомлення, надіслані нібито від банку, в яких вас просять надати персональну інформацію. Таким чином зловмисники отримують доступ до банківських рахунків, звідки знімають усі заощадження, перераховуючи їх на підконтрольні банківські рахунки.
У разі отримання дзвінків чи СМС-повідомлень поліцейські радять зателефонувати до банківської установи (номер гарячої лінії вказаний на вашій картці чи на офіційних сайтах банків), а також негайно звернутися до поліції.