Усі звернення громадян, які надходили на «гарячу лінію», опрацьовані

0:00 15 Січня 2018

Як повідомила начальник загального відділу Дрогобицької міської ради Наталія Бермес, станом на сьогодні усі звернення, які надходили від мешканців на «Гарячу лінію», опрацьовані як структурними підрозділами Дрогобицької міської ради, комунальними підприємствами, так і держустановами міста.

Відповідне доручення промоніторити хід виконання звернень громадян на «гарячу лінію» надав міський голова Дрогобича Тарас Кучма на нараді з керівниками структурних підрозділі ДМР та держустанов міста у понеділок, 15 січня.

Зі слів начальника загального відділу Наталії Бермес, зараз найчастіше мешканці Дрогобича скаржаться щодо громадського транспорту, дорожнього покриття, забезпечення водо- та електропостачання. Щодо питань електропостачання, то посадовець зазначає, що роботи по трьох звернення, які скеровані до Дрогобицького РЕМу, є фактично виконаними, однак письмової відповіді держустанова заявнику не надала. Нагадаємо, у Дрогобичі функціонує декілька телефонних «гарячих ліній» міста, контакти яких доступні за посиланням http://drohobych-rada.gov.ua/chergovyj-po-mistu/telefony/.

Перейти до вмісту