У ньому вся сіль: Тарас Кучма в ефірі ТРК «Перший Західний» розповів про успіхи, виклики та події у громаді | ЗМІ
Дрогобич – одне з небагатьох міст на Львівщині, яке має та успішно розвиває свій бренд. «У ньому вся сіль» – таке гасло міста. Це про найстаріше в Європі постійнодіюче підприємство – Дрогобицьку солеварню.
Днями в прямому ефірі ТРК «Перший західний» говорили про Дрогобич. Зокрема представили успішні практики та розвиток туристичного бренду міста, підтримку військових, прийом ВПО та будівництво житла, а також поговорили про суспільно-політичну ситуацію в громаді.
Під час ефіру міський голова Тарас Кучма відповів на низку актуальних питань журналістів:
– Про відзначення міжнародної співпраці Дрогобицької громади на Європейському економічному конгресі, який пройшов у польському місті Катовіце, зокрема в частині прийому ВПО та будівництва житла для переселенців.
– Про шляхи збереження та розвитку Дрогобицької солеварні. Нещодавно представники фонду Держмайна та ЛОВА знайшли інвестора для солеварні. Позиція керівництва громади в цьому питанні чітка – продавати солеварню не можна. Важливо зберегти її, як унікальну технологію видобутку солі та як один з важливих туристичних об’єктів.
– Про річницю з часу демонтажу Вічного вогню в Дрогобичі та продовження процесів декомунізації в громаді.
– Про туристичний бренд міста, залучення туристів, життя громади в часі війни та політичні процеси, які мають місце сьогодні.
На запрошення журналістів, мав нагоду поспілкуватися у прямому етері і розповісти про туристичний бренд Дрогобича та душу нашого міста – солеварню, міжнародне партнерство, підтримку ВПО, життя в умовах війни, суспільно-політичну ситуацію та те, чим живе громада. Гордий, що медіа цікавляться нашою громадою та сприяють промоції Дрогобича, – зазначив міський голова Дрогобича Тарас Кучма.