У Дрогобичі туристичний логотип став офіційним, використовуватиметься на рівні з гербом міста та вже презентований на міжнародному рівні. ФОТО

0:00 1 Листопада 2018

Туристичний логотип міста Дрогобича став офіційним. У вівторок, 30 серпня, сесія Дрогобицької міської ради прийняла рішення «Про затвердження логотипу міста Дрогобича».

Відповідне рішення прийнято з метою розвитку туристичної галузі міста Дрогобича та популяризації в Україні та за її межами.

Згідно з рішенням сесії, виконавчим органам міської ради та комунальним підприємствам міста рекомендовано використовувати логотип міста Дрогобича на офіційних документах, оголошеннях, банерах та іншій представницькій продукції на рівні з гербом міста Дрогобича.

Також використання логотипу Дрогобича рекомендовано суб’єктам підприємницької діяльності та виробникам туристичної продукції.

Використання логотипу міста також регламентовано правилами, які затверджено рішенням сесії.

Ознайомитися з правилами використання логотипу Дрогобича можливо за посиланням: Правила використання логотипу

Відтак офіційний логотип міста Дрогобича вже вчора, 31 жовтня, було представлено на І Міжнародній науково-практичній конференції «Сталий розвиток туризму на засадах партнерства: освіта, наука, практика», яка відбулася у місті Львові.

У ході пленарного засідання конференції «Бренд міста як синергія влади, бізнесу та громади» спікером виступив Ігор Чава — директор комунального підприємства з доповіддю на тему «Дрогобич – місто, в якому відбуваються зміни».

Участь у дискусії взяли : Іван Ліптуга – Президент Національної туристичної організації, Радник Першого віце-премʼєр-міністра – Міністра економічного розвитку і торгівлі України з питань туризму та курортів; Марк Зархін – ресторатор та громадський діяч, співзасновник Клубу галицької кухні та Гільдії рестораторів Львова; Юрій Зінько – голова Львівського обласного Центру сприяння розвитку сільського зеленого туризму.

«Найперше варто відзначити депутатський корпус міської ради, який прийняв важливе рішення для подальшого розвитку туризму у Дрогобичі. Щодо презентації туристичного логотипу Дрогобича та процесу його створення на Міжнародній науково-практичній конференції, то зазначу, що вкотре Дрогобич гідно був представлений на рівні обласних центрів, зокрема Одеси, Львова та Тернополя. Більше того, нашу роботу позитивно оцінили присутні учасники з Грузії та Польщі», — прокоментував Ігор Чава.

Нагадаємо, презентація туристичного логотипу міста Дрогобича, який був створений із залученням представників громади міста, а також визначений шляхом публічних консультацій, відбулася 30 червня цього року.

Перейти до вмісту