У Дрогобичі та Стебнику впорядковують зовнішню рекламу: «спотикачі» з вулиць міст приберуть
У Дрогобичі та Стебнику триває процес впорядкування зовнішньої реклами. Найбільше на пішохідних зонах розміщено штендерів, які ще називають «спотикачами». Такі носії реклами найперше заважають пішоходам, батькам з візочками, проїзду спецтехники для прибирання пішохідних зон, а у вітряну погоду, недостатньо закріплені конструкції, становлять небезпеку для перехожих. Вони можуть травмувати людей або ж пошкодити техніку чи автотранспорт.
Саме тому в Дрогобицькій громаді мають намір заборонити використання рекламних штендерів.
Про це повідомляють в управлінні інвестицій та економічного розвитку ДМР.
На нашу думку, такий формат реклами давно віджив. З розвитком бізнесу та кількості торгових точок важко уявити як будуть виглядати вулиці міста, якщо кожен поставить такий штендер біля свого комплексу чи магазину. Також вони створюють незручності пішоходам та комунальним службам. Раніше використання рекламних штендерів ми намагались впорядкувати за допомогою Положення про порядок розміщення зовнішньої реклами у місті Дрогобич, фактично прописуючи відстані від приміщення та розміри штендерів. Але це рішення не дало очікуваного результату, – зазначила керівниця відділу економіки Леся Лазунда.
За словами посадовиці, відповідний проект рішення про заборону розміщення штендерів планують розглянути на черговому засіданні виконкому.