У Дрогобичі 90% споживачів уже із теплом, а в Стебнику гарячі батареї будуть із понеділка, – КП «Дрогобичтеплоенерго»
Цьогоріч у Дрогобицькій громаді було проведено відкриті електронні консультації з мешканцями щодо дати початку опалювального сезону. Майже 80% респондентів висловились за те, щоб опалювальний сезон розпочинався з перших днів листопада, оскільки жовтень в територіальній громаді був доволі теплим по температурних показниках.
Зважаючи на думку більшості мешканців – у мерії міста підтримали пропозицію щодо запуску опалювального сезону з початком листопада. Відтак, 2 листопада, міський голова Дрогобича Тарас Кучма підписав відповідне розпорядження про старт опалювального сезону.
Із початком цього тижня теплоносій поетапно запускали у навчальних закладах Дрогобицької громади: садках, школах, а також комунальних і бюджетних установах. Із 6 листопада з теплом усі стаціонари медичних закладів громади.
У Дрогобичі, станом на 10 листопада, за інформацією керівника КП «Дрогобичтеплоенерго» Володимира Дзерина – 90% споживачів уже забезпечені теплом. Наразі, відкритим залишається питання із подачею теплоносія до 5 котелень міста. Там врегульовують питання із розподільчими мережами щодо подачі газу в ці котельні – є сподівання, що до кінця сьогоднішнього дня питання буде вирішено.
Що стосується Стебника – то як повідомили в КП «Дрогобичтеплоенерго» – підприємство має можливість подати теплоносій в 2 садки та 16 будинків міста Калійників. Однак, голови ОСББ подали відповідні клопотання, що готові перечекати ці вихідні та прийняти теплоносій із початком нового тижня – 13 листопада.
Окрім цього, саме в понеділок, 13 листопада, фінішують ремонтні роботи із заміни частини теплотраси на вулиці Куліша, що в Стебнику. За словами Володимира Дзерина – ремонтні роботи на теплотрасі є вимушеним кроком. Оскільки в процесі міжсезонних випробувань цієї мережі вона показала невтішні результати – труби зношені та протікали. Запустити тепло в цьому опалювальному сезоні по такій мережі було б нереально. Труби теплотраси на Куліша закладені ще в 70-х роках. За словами Володимира Дзерина – роботи із заміни мережі на фінішній прямій. Нова мережа попередньо ізольована – це означає, що вона сприятиме економії теплоносія під час транспортування.