Туристичний слоган міста дрогобичани визначили під час публічних консультацій
31 березня завершено публічну консультацію щодо вибору туристичного слогану Дрогобича. Це один з етапів створення бренду міста, над яким працює Туристично-інформаційний центр міста Дрогобич разом з громадськістю. Запрошуємо журналістів нашого регіону ознайомитись з результатами публічної консультації на прес-конфенції за участі міського голови Тараса Кучми, керівника ТІЦу Ігоря Чави та комунікаційного координатора ВІ «Активна Громада» Олени Юркевич.
Коли? – 3 квітня 13:00
Де? – Світлиця міської ради.
Дрогобич – одне з перших міст в Україні, в яких запрацював новий інструмент взаємодії громадян із владою – публічні консультації.
Що таке публічні консультації?
Це процес комунікацій між органами державної влади (органами місцевого самоврядування) та громадянами (зацікавленими сторонами), за допомогою якого обидві сторони стають поінформованими про різні перспективи та пропозиції. Це інструмент, який надає можливість громадянам впливати на зміст рішень, що їх ухвалюють органи державної влади чи місцевого самоврядування.
Як можна було обрати слоган?
Дрогобичани обирали за допомогою е-ресурсу «Ваша Думка». Номер варіанту слогану можна було відправити смс або ж обрати перейшовши за посиланням.
Які варіанти слогану виносились на публічну консультацію?
1. Дрогобич – у ньому вся сіль. 2. Дрогобич – аліґанське місто. 3. Дрогобич – півтора міста.
Чому слоган міста?
Публічні консультації в Дрогобичі розпочалась з надзвичайно цікавої та дискусійної теми, над якою представники міської ради і громади працюють вже протягом двох років. Це брендинг міста, що поєднує в собі дві складові – слоган та лого міста.
У 2016 році разом з агенцією з цифрового маркетингу Yedynka DGTL та за підтримки Туристично-інформаційного центру Дрогобича сформувалась робоча група. За результатами її роботи тодішній заступник мера з гуманітарних питань Олег Дукас, директор Туристично-інформаційного центру Дрогобича – Ігор Чава та Олексій Малицький, молодий підприємець, дрогобичанин, стартапер, один із засновників бренду Sammy Icon, Clan-P та інших проектів, ініціювали конкурс на кращий слоган міста. Креативна кампанія з вибору слогану із залученням широкої громадськості тривала протягом 2017 року і логічним завершенням цього процесу став відбір трьох найпопулярніших пропозицій. Олексій Малицький ініціював також розробку окремого сайту та зйомки відео, що презентували б ці три можливі слогани міста. Над відео працював ведучий радіостанції Твоє Радіо – Ігор Дьорка, а над розробкою сайту – Андрій Єндрізєвський. Переглянути сайт та ознайомитись з відео можна за посиланням http://www.dro-brand.com.ua/
Запрошуємо!
Довідка. Всеукраїнська ініціатива «Активна Громада» – об’єднання людей та громадських рухів задля самоорганізації та участі у вирішенні місцевих проблем. Ініціатива створена в рамках діяльності ГО «ВГО «Інститут «Республіка».
Проект «Задай курс владі» впроваджується за підтримки Національного Демократичного Інституту (NDI) за фінансової підтримки американського народу, наданої через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID).
Комунікаційний координатор ВІ «Активна Громада» Олена ЮРКЕВИЧ