Туристичні принади Дрогобича та роль ЗМІ в популяризації краю: Ірина Марків презентувала місто Котермака в межах проєкту «Медіатори громад»

8:31 24 Липня 2024

Журналісти та фрілансери з девʼяти редакцій Сходу та Півдня України цими днями мали триденне навчання у Києві в межах проєкту «Медіатори громад» від Агенції медійного росту «АБО».

Мета такого проєкту – створити першу в Україні спільноту журналістів, які на рівні експертів будуть розумітись у темі функціонування та розвитку міст, стануть публічними амбасадорами своїх громад та розповідатимуть про їхні туристичні принади і перлини.

На освітній кампус для журналістів було запрошено 20 мас-медійників з 9 громад: Одещини, Миколаївщини, Дніпропетровщини, Харківщини та Донеччини. Вони покликані стати своєрідними посередниками між мешканцями міст, громадським сектором та владою.

Численні спікери заходу розкривали перед присутніми тему стратегічної комунікації влади і громади, говорили про туристичну привабливість міст, про те, як створити свій власний бренд тощо.

Серед доповідачів виступила і керівниця Туристично-інформаційного центру міста Котермака Ірина Марків, яка прочитала лекцію – «Туристично-інформаційний центр Дрогобича: у чому його цінність для громади і як вона вимірюється».

Присутнім Ірина Марків не просто презентувала Дрогобич, роботу ТІЦ, туристичні принади і родзинки міста, але й розповіла про виклики, які постали перед туристичною галуззю міста, особливо в час війни, говорила про співпрацю із містами-сусідами, про об’єднання зусиль влади-бізнесу-громади в питанні реалізації важливих проєктів в місті.

Також Ірина Марків акцентувала увагу на важливості ЗМІ, як місцевих так і всеукраїнських, в питанні промоції цікавих та важливих туристичних проектів міста та грамотному піарі туристичних маршрутів та родзинок міста Котермака.

Нам було важливо, щоб місцеві казали: ми з Дрогобича, а не з-під Львова чи Трускавця. І впродовж останніх років завдяки потужній інформаційній кампанії та напливу туристів в місто – ми цього досягнули. Також має бути розроблена стратегія розвитку міста і важливо відразу показувати результат, навіть проміжний. Окрім цього ми підмітили, що люди люблять театралізовані дійства. Тож у Дрогобичі створено театралізовану вечірню виставу, яка завжди збирає чимало відвідувачів та є в топі серед туристичних надбань міста. Також хочу наголосити, важливо знайти в чому саме унікальність конкретного міста. Дрогобич, для прикладу, не хотів асоціюватися тільки з ковбасою. А ще неодмінно місто, яке претендує на розвиток туризму має мати своє лого та слоган”, – наголосила у своєму виступі Ірина Марків.

Лекція керівниці ТІЦ була корисною та цікавою для присутніх журналістів, чимало із них виявили бажання відвідати Дрогобич та ознайомитись із принадами міста.

Перейти до вмісту