Туристичну айдентику Дрогобича офіційно запатентували
Логотип та слоган Дрогобича розробили ще в 2018 році, що в рази підвищило упізнаваність та привабливість міста серед туристів. Сьогодні ж, після кількарічної роботи, айдентику Дрогобича вдалось офіційно запатентувати, що дозволить врегулювати процес використання офіційного бренду та вбереже символіку міста від недопустимого використання.
Про це повідомила керівниця «Туристично-інформаційного центру Дрогобича» Ірина Марків.
«Ми побачили, що брендинг міста користується великим попитом серед мешканців і не тільки. Це класно, адже Дрогобич став більш упізнаваним. Логотип міста зʼявлявся на футболках, сувенірній продукції, логотипах інституцій та організацій тощо. Але були й такі випадки, коли його використовували недоцільно, без дотримання вимог щодо кольорів, шрифтів та розмірів. Для нас важливо, щоб брендинг «жив» і надалі та не втрачав своєї цінності. Адже він є частиною міста. Саме тому було прийнято рішення про патентування» – пояснює Ірина Марків.
Реєстрація патенту на туристичну символіку є звичною практикою. Таку свого часу використали у Львові, що дало змогу узаконити використання туристичної айдентики, в тому числі бізнесом.
Робота над офіційною реєстрацією патенту у Дрогобичі тривала з 2021 року. Однак докладені зусилля були того варті. Адже тепер використання офіційного логотипу та слогану відбуватиметься в правовому полі, з дотриманням всіх правил та стандартів. А за недопустиме використання айдентики міста, або ж її спотворення, КП «ТІЦ», яке є власником патенту, – матиме правові механізми для реагування.
Як запевнили у Туристично-інформаційному центрі, – ніхто не заборонятиме використовувати туристичний бренд міста, але процес його використання має бути контрольованим, щоб відповідати правилам та нормам та не призводити до спотворень символіки.
Тож перед використанням туристичної символіки міста як мешканцями, так і комерційними структурами, всіх просять звертатись у Туристично-інформаційний центр Дрогобича: 0977866009, [email protected] .