Туристичному бренду Дрогобича — рік: Що нового незабаром з`явиться у місті у форматі лого?
Днями минуло 365 днів відтоді, як у Дрогобича з`явився власний туристичний бренд.
Саме 25 травня минулого року конкурсна комісія з числа керівництва міста, депутатського корпусу та громадськості серед 14 поданих заявок обрала для Дрогобича туристичний логотип міста.
З 11 листопада 2018 року туристичний логотип став офіційним і використовується на рівні з гербом міста на офіційних документах, оголошеннях, банерах та іншій представницькій продукції.
Сьогоднішній логотип Дрогобича відповідає духу міста, є унікальним та цікавим для туристів.
Як зазначає керівник Туристично-інформаційного центру Дрогобича Ігор Чава, за рік функціонування туристичний бренд увійшов у життя міста: друкована та сувенірна продукція графічно розробляється під туристичний логотип, послуговуються туристичним логотипом і приватні підприємці міста, які меню у своїх рестораціях обрамлюють під туристичний логотип.
Також Ігор Чава повідомив, що у форматі туристичного бренда у Дрогобичі незабаром з`явиться лого-лавка, а також світлова інсталяція «Я люблю Дрогобич» при в`їзді у Дрогобич з боку Львова.
Прес-служба ДМР