Туристичний логотип міста: Як використовувати його правильно
З 2018 року у Дрогобичі затверджено туристичний логотип міста, який використовують на рівні з гербом міста. За неповних чотири роки, завдяки активній промоції, логотип став туристичним брендом міста. Його застосовують не лише у промоції міста та на офіційних документах, а й популяризують серед місцевого бізнесу.
У КП «Туристично-інформаційний центр Дрогобича» розробили брендбук відповідно до стандартів якого можна використовувати логотип.
Керівник ТІЦу Ірина Марків наголошує, що логотип міста є унікальним. Те, що бізнес активно використовує логотип – правильно і це сприяє промоції міста Однак, за словами Ірини, трапляються випадки, коли логотип використовують не за стандартами. Щоб уникнути таких ситуацій, керівниця туристично-інформаційного центру закликає всіх охочих, зокрема представників бізнесу, перед використанням логотипу, погоджувати його макет.
Контакти КП «Туристично-інформаційний центр Дрогобича»:
е-скринька: [email protected]
тел. 097 786 6009