Туристичний бренд Дрогобича презентували на Міжнародній конференції у Києві «Місце України у світі: муніципальний маркетинг і брендинг». ФОТО

0:00 18 Березня 2019

Впродовж 12-13 березня у Києві відбувалась міжнародна конференція «Місце України у світі: муніципальний маркетинг і брендинг», організована Проектом Федерації канадських муніципалітетів та Асоціації міст України «Партнерство для розвитку міст» (ПРОМІС), що реалізується за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Канади. Її основна мета — обмін знаннями та досвідом у сфері брендингу й маркетингу міст.

Участь у заході взяли представники органів виконавчої влади, міжнародні та українські експерти, представники українських міст та компаній, які працюють у сфері брендингу територій.

Серед спікерів заходу виступили: Олександр Кучеренко — Директор Проекту ПРОМІС, Роман Ващук — Посол Канади в Україні, Олександр Слобожан — Виконавчий директор Асоціації міст України та представники Міністерства економічного розвитку і торгівлі України.

Дрогобич на міжнародній конференції у Києві представляв керівник КП «Туристично-інформаційний центр міста Дрогобича» — Ігор Чава.

Як зазначив керівник ТІЦу, у межах заходу відбувались пленарні засідання і відкриті дискусії, майстер-класи з питань муніципального брендингу та маркетингу, зокрема, щодо залучення інвестицій і просування туристичних продуктів.

Окрім цього, як повідомив Ігор Чава, учасникам презентували Дрогобич у ході брендинг-виставки та маркетингу. Відтак Дрогобич представили як місто, у якому активно займаються маркетингом і брендингом.

«На деяких територіях про такі речі як брендування починають тільки говорити, а ми це вже зробили. Важливо й те, що наш бренд і слоган вже впізнавані в Україні. Тому можемо говорити, що ми рухаємося і вірному напрямку», — прокоментував Ігор Чава.

Також під час заходу обговорили такі теми як: “Місце України у світі: національний брендинг і маркетингові ініціативи”, “Сучасна теорія та практика муніципального маркетингу та міжнародний досвід брендингу територій”, “Українські міста у світі: муніципальні брендингові та маркетингові ініціативи”, “Ребрендинг: виклики і як рухатися вперед до ребрендингу / перепрофілювання України”, “Досвід і кращі практики Канади у сфері муніципального маркетингу та брендингу”.

Прес-служба ДМР
Фото 

Перейти до вмісту