Третій освітній кластер відбувся!
Схоже, в нашій освіті з’явилася нова добра традиція – освітній кластер. Ось уже третій рік поспіль ця подія проводиться в січні і об’єднує чимале коло педагогів. Одних – у якості спікерів (цьогоріч їх було аж 14), що охоче діляться своїми професійними знахідками, інших – у якості учасників, що таким чином підвищують власну фаховість. 2022 року третій освітній кластер тривав з 24 по 28 січня під незмінним гаслом “Час освітніх змін: у пошуках балансу традицій та інновацій”.
У перший день кластеру Тетяна Ращупкіна (ліцей №7) поділилася своїми ідеями щодо підвищення мотивації учнів на уроках математики. Любов Голик (Медвежанський НВК) розповіла про можливості інтегрованих уроків біології, Мирослава Лихтей (Нагуєвицька СЗШ)- про наскрізні змістові лінії на уроках хімії.
Другого дня таку важливу тему інфомедійної грамотності розкрила Олександра Маркевич (гімназія №10 ім. Є. Коновальця), а її колега-філологиня Марія Цимбаляк (ліцей №7) розповіла про ігрові моменти на уроках української мови та літератури. Ірина Костів (ліцей № 16 ім. Ю. Дрогобича) поділилася темою “Використання освітніх онлайн середовищ для навчання”.
Як використовувати Lego-технології в початковій школі знає Наталія Івасів (ліцей № 3 ім. В. Чорновола), саме цю тему вона й висвітлювала у третій день кластеру. Ірина Голик (ліцей № 3 ім.В.Чорновола) ділилася досвідом застосування мнемокарток, а Галина Матвієнко (ліцей № 16 ім. Ю. Дрогобича) натхненно розповідала про життя і творчість Квітки Цісик.
Четвертий день об’єднав трьох спікерок у дві майстерки. Справа в тому, що про партнерські уроки краще розповідати разом. Тому Наталія Веретко і Наталія Дідик (ліцей №2) об’єдналися, щоб презентувати власний досвід проведення білінгвальних та бінарних уроків. Віра Романишин (ліцей №1 ім. І. Франка) показала, як сучасний вчитель може перетворити виклики на можливості та поділилася своїм професійним арсеналом.
Завершили кластер іноземні філологині. Любов Качала (ліцей №16 ім. Ю. Дрогобича) розповіла про використання інтерактивних технологій на уроках німецької мови, а Олександра Ошуст (ліцей №7) – про те, як на англійській мові можуть стати в нагоді цифрові сервіси.
Цікаві, сучасні, потрібні теми об’єднали 221 учасника. Загалом кластер назбирав понад 700 переглядів на YouTube. А на скількох дітей чекають творчі експерименти та нові можливості – годі й уявити.
Отож, попри виклики сьогодення, вважатимемо офіційно розпочатим другий навчальний семестр – час втілення ідей, народжених на третьому освітньому кластері.