Transparent cities/Прозорі міста про роботу організаційного відділу та сектору прес-служба ДМР. ФОТО. ЗМІ
“Ми робимо все для того, щоб розказати про події в місті, чим живе міська рада, що робиться для жителів міста”
Про роботу Організаційного відділу від Кушнір Ірини
та роботу Сектора «Прес-служба» від Квасній Зеновія
– Відділ комунікацій займається організаційною та інформаційною діяльністю, всього у відділі працює четверо людей. В структуру відділу входить сектор прес-служби, який висвітлює діяльність міської ради, та організаційний відділ, який займається формуванням планів заходів, роботи міського голови, а також збором інформації з усіх відділів для формування загального плану роботи.
– Робочий день починається о 8 ранку зазвичай із зустрічі з міським головою. Визначаємо пріоритети та орієнтовний план роботи. Якщо головою плануються робочі поїздки, ми готуємо відповідні матеріали та інформацію. Далі обговорюємо відділом плани на день. Якщо в цей день заплановані заходи, то робота починається значно раніше – буває навіть вночі, якщо потрібно зустріти гостей.
– Специфіка інтернет-порталу Дрогобицької міської ради відрізняється дещо від міста Львова або інших міст. По-перше, у нас унікальний вимір в Дрогобичі, ми не сприймаємо інтернет-портал міської ради як засіб масової інформації, ми публікуємо новини, що стосуються роботи міськради. При цьому, ми активно моніторимо соціальні мережі, пресу та наші запити, щоб не пропустити важливі події та реагувати на них як і має це робити міська рада.
– Основний канал комунікації для міської ради – це сайт, Facebook, розсилка інформації в т.ч. за допомогою нашого мобільного додатку, який працює на платформах IOS та ANDROID. В середньому ми маємо приблизно 90 000 сеансів на сайті, унікальних користувачів – 45-50 тис. При населенні міста 76 тисяч, це непоганий показник. У Facebook у нас більш не формальне спілкування, звісно, але там ми маємо змогу почути думку людей, адже коментування на сайті міськради не доступне.
– У нас креативний колектив, ми завжди намагаємось впроваджувати цікаві нові ідеї. Наприклад, цього року ми зробили календар присвячений спортсменам міста. Ми плануємо також зробити на наступний рік, він буде присвячений подіям року. Кожного місяця у нас в місті відбувається хоча б одна важлива подія і ми, відповідно, знімаємо і формуємо календар. Ці календарі ми зберігаємо в нашому музеї, сподіваємось, нащадкам буде цікаво.
– Ми намагаємося вибудовувати конструктивний діалог з громадою, активістами та ЗМІ. Якщо виникає кризова ситуація, ми терміново збираємо брифінг чи спілкуємося особисто, щоб вирішити проблему. Ми часом працюємо в не робочий час, адже ми відповідаємо за реакцію міськради на події у місті.
– Плануємо зробити спільний проект міської ради та місцевих активістів «На каву з сіллю», в рамках якої міський голова буде спілкуватися з журналістами на актуальні теми, але з нашої ініціативи. Назву можна трактувати по-різному: одні кажуть, що коли сіль розсипеш – то це до сварки, інші – що пересолюють, коли закоханий. Тому ми готові до гострих тем, але у конструктивному ключі.
– Ми хочемо ламати стереотипи, розказувати про нашу діяльність, бути ближчими до людей. Відкриваємо інформацію, публікуємо результати роботи, хочемо, щоб дрогобиччани пишалися своїм містом.
Transparent cities/Прозорі міста