Тиждень STEM – освіти
У рамках тижня «STEM-освіти» в ліцеї №2 Дрогобицької міської ради було проведено ряд заходів.
Учні 7-их класів спробували себе в ролі математичних квестів, долаючи логічні перешкоди згідно визначеного маршруту. Продемонструвавши згуртованість, швидкість мислення та вміння розв’язувати нестандартні завдання, команди фінішували з такими результатами: 7-А – І місце, 7-Б- ІІ місце і 7-В- ІІІ місце (вчитель Чугаєва Г. І.).
Математичні кросворди, ребуси, головоломки та інші цікавинки під гаслом «Знаю, вмію, можу» вирішували учні 8-х класів (вчитель Романюк В. Л.).
Емоційним, пізнавальним та захопливим видався «Математичний бій» серед команд учнів 5-их класів. Дуелі між учасниками команд, їхніми капітанами та вболівальниками показали такі результати: 5-Б клас – І місце, 5-В клас – ІІ місце, 5-Г клас – ІІІ місце, 5-А – ІV місце (вчитель Хом’якевич В. В.).
Учні 5-Г класу проявили не тільки свої здібності, а й творчий потенціал під час відкритого уроку «Родом з України: інженерне рішення, що змінило світ», підсумком якого стало вручення сертифікатів за найкращі архітектурні рішення в побудові власної вежі із зубочисток та пластиліну (вчитель Черхавська Л. В.).
Шестикласники ліцею взяли участь у брейн-ринзі « Математика навколо нас». Брейн-ринг пройшов у піднесеному настрої, діти були активні, зацікавлені, гарно працювали в команді. Метою таких заходів є розвиток логічного мислення, в нестандартних ситуаціях, розвиток інтересу до математики, її історії, навчити правильно говорити, відстоювати свою точку зору, а також виховувати цілеспрямованість. Усі команди шестикласників проявили високі знання з математики в нестандартних ситуаціях. З невеликим відривом від інших команд перемогу виборола команда учнів 6-Б класу. Усі учасники нагороджені дипломами (вчитель Іваночко О. О.).
У рамках тижня «STEM-освіти» учні також проявляли свої інженерні вміння.
Цей Тиждень показав учням, як багато проблем для їх вирішення потребують участі інженерів. Звичайно, один лише «Інженерний тиждень» не зробить із наших вихованців дослідників, але ми сподіваємося, що він підштовхне їх до пошуку нової інформації, проблем, які їм будуть цікаві, можливостей, які допоможуть розвинути власні здібності.
Четвертокласники із захопленням та творчим підходом збудували найвищу вежу із зубочисток. А паперовий ланцюг-рекордсмен серед учнів 4-х класів мав довжину 5 м 40см.
Однією з важливих галузей знань успішного інженера є математика, тому під час проведення тижня не обійшлося без неї, а точніше без геометрії. Заняття «Pop-up фігури» у 7-А класі (вчитель Гурська І. П.) додало наглядності та так званого WOW-ефекту, що сприяло підвищенню рівня мотивації та цікавості до вивчення даного предмету. Саме на цьому занятті було запропоновано завдання, які допоможуть учням розвинути просторову уяву та навчитися візуалізувати тривимірні фігури; побачити, наскільки геометрія може бути красивою; встановити зв’язок між мистецтвом та математикою.
Упродовж тижня відбувався веб-квест «В країні Інтернет», завдання якого були подані у вигляді QR-коду. Метою цього веб-квесту є впровадження інноваційних методик в освітній процес, що сприяє підвищенню його якості, зацікавленості учнів у пошуку необхідної інформації (вчитель Хлопик Р. З.).
STEAM-освіта дозволяє вчителям наочніше пояснювати необхідний матеріал, тому що поруч з теорією діти відразу бачать, як це виглядає в реальному житті.