«ТІЦ» Дрогобича та заповідник «Тустань» реалізовують проєкт спільний туристичний квиток та започатковують продаж сувенірної продукції двох локацій
Розширюють карту маршрутів та нових екскурсій історичними місцями Дрогобича і регіону загалом, а також поповнюються цікавою сувенірною продукцією – Туристично інформаційний центр міста постійно вдосконалюється на дивує відвідувачів. Днями на полицях ТІЦу з’явиться сувенірна продукція про туристичний комплекс «Тустань». Це будуть шопери із логотипом «Тустані», горнятка тощо. Про це розповіла керівниця КП «ТІЦ» Дрогобича Ірини Марків.
Брендована сувенірна продукція дасть змогу ще більше рекламувати наші дві локації та збільшить потік туристів. Адже Меморандум, який ми підписали влітку між КП «ТІЦ» та фортецею «Тустань» дозволяє нам через спільні туристичні маршрути демонструвати справжню велич нашого краю, спираючись на великий історичний спадок та туристичні надбання регіону, – наголошує Ірина Марків.
Окрім цього, у межах реалізації Меморандуму між «ТІЦ» Дрогобича та заповідником «Тустань» запроваджено програми лояльності та діє єдиних квиток для відвідування обох туристичних маршрутів. Проміжні результати такої співпраці наступні – даною послугою скористалось близько 800 осіб. Із них – 588 туристів відвідали Дрогобич та 178 осіб «Тустань» за єдиним квитком.
Також у межах співпраці із «Тустаню» окрему увагу зосереджують на підсиленні маршруту «Соляний шлях», який об’єднав культурно-історичні пам’ятки нашого краю.
Зовсім скоро на полицях Туристично інформаційного центру Дрогобича з’явиться сувенірна продукція із логотипами комплексу «Тустань» і це сприятиме додатковій промоції історичного комплексу. Натомість дрогобицьку сіль уже активно реалізовують у «Тустані».
Додамо, 1 червня між КП «ТІЦ» Дрогобича та Державним історико-культурним заповідником «Тустань» підписано Меморандум про партнерські відносини в сфері туризму.