Тарас Кучма відзначив організаторів (Не)конференції EdCamp

14:31 2 Березня 2020

15 лютого у Дрогобичі відбувся масштабний освітянський захід «міні-EdCamp» — (не)конференція для учителів, що хочуть змінити освіту. На один день Дрогобич став центром паломництва для освітян з 20 регіонів України. Участь у заході взяла й замміністерки освіти і науки України Любомира Мандзій.

Відбувся масштабний освітянський захід на базі Дрогобицького ліцею №4 імені Лесі Українки, дирекція якого під егідою відділу освіти ДМР спільно з іншими структурними підрозділами ДМР виступили організаторами (Не)конференції EdCamp.

У понеділок, 2 березня, у ході щотижневої наради міського голови Дрогобича з керівниками структурних підрозділів ДМР, комунальних підприємств та держустанов міста міський голова Тарас Кучма відзначив організаторів та осіб, які сприяли проведенню цього заходу.

Подяки від міського голови отримали Світлана Мала — директор ліцею №4 імені Лесі Українки, Наталія Свойкіна — практичний психолог, Галина Марчук — завідувач методичного кабінету відділу освіти ДМР, Петро Шев`як — начальник відділу освіти ДМР та керівник КП «Дрогобичводоканал» Роман Шагала.

Зазначимо, що на одній з панелей у межах (Не)конференції EdCamp було презентовано освітянам «Урок води», який КП «Дрогобичводоканал» проводить у навчальних закладах міста. Також було презентовано книгу «Експедиція на батискафі — місія в трубомістечку», яку Дрогобицький водоканал розробив за прикладом книги Краківського водоканалу, з яким підприємство провадить партнерську діяльність. Крім того, до організації заходу Роман Шагала долучився як депутат ДМР.

Міський голова подякував усім за надзвичайно важливу роботу не лише для освіти Дрогобича, а й всієї країни. Адже учасники мали змогу не лише запізнати новизну в освітній галузі, а й ознайомитися з містом Дрогобичем та його історико-культурним надбанням.

«Проведення такого заходу яскраво демонструє те, що освіта у Дрогобичі змінюється, щоб наші діти могли здобувати якісну та сучасну освіту», — резюмував Тарас Кучма.

Перейти до вмісту