Суспільство має навчитися розрізняти інформацію, – Людмила Долгоновська службовцям ДМР під час відеолекції
Які законодавчі новації в інформаційній сфері сьогодні винесені на суспільне обговорення, що таке стратегічні комунікації, чим вони відрізняються від одностороннього інформування, для чого їх використовувати в роботі органу місцевого самоврядування, про це у п’ятницю, 24 січня, службовцям міської ради розповіла Людмила Долгоновська.
Людмила Долгоновська – співзасновниця Мережі захисту національних інтересів “АНТС”, начальник управління стратегічних комунікацій Луганської обласної військово-цивільної адміністрації у 2017-2018 рр., кандидат філософських наук.
Людмила Долгоновська ділилася практичним досвідом та власним баченням місця і ролі комунікацій у державному управлінні зі службовцями ДМР у форматі скайп-зв’язку. На захід також були запрошені й представники місцевих ЗМІ.
Отож, принципи стратегічних комунікацій (аналіз і планування, координація комунікативної діяльності та дотримання політики «єдиного голосу») можуть використовуватися на локальному рівні для формування довіри і партнерства між місцевим самоврядуваням та громадою.
Окрему увагу було приділено питанню кризових комунікацій, які, за словами Людмили Долгоновської, вимагають відпрацювання і усвідомлення важливості надання у критичний момент оперативної і достовірної інформації.
Також учасники дійства ознайомилися з важливістю брендингу для розвитку міста та деякими аспектами формування персонального іміджу.
У ході заходу до службовців долучився й міський голова Дрогобича Тарас Кучма.
“Кожен фахівець постійно вдосконалює свої знання й уміння. Служба в органі місцевого самоврядування це не лише виконання посадових обов’язків, а й формування та підтримка іміджу структурного підрозділу, де працює ця людина, а зрештою, й іміджу всього колективу. Інформаційна політика сьогодні не може існувати без комунікації. Нам важливий зворотній зв’язок – думка громади. Тому важливо, щоб наші службовці знали, як правильно поводити себе в інформаційному полі. Як реагувати на ті чи інші інформаційні повідомлення”, – прокоментував Тарас Кучма.
Підсумовуючи зустріч з дрогобичанами, Людмила Долгоновська наголосила, що сьогодні інформаційне поле насичене повідомленнями різного характеру. Медіаграмотність стає вимогою часу, яка підтверджена успішним впровадженням цього навчального курсу у багатьох західних країнах. Вчасна реакція на повідомлення – це одна зі складових успіху у вирішенні кризових ситуацій. Та громада теж має навчитися аналізувати інформацію:
“Суспільство має дозріти і навчитися розрізняти інформацію”, – сказала Людмила Долгоновська.
Організатором заходу вступив сектор Прес-служба організаційного відділу ДМР.