Соціальні послуги без черг та зайвих витрат: для осіб з інвалідністю функціонує електронний кабінет
Фонд соціального захисту осіб з інвалідністю нагадує, що з метою покращення надання соціальних послуг було створено електронний кабінет для осіб з інвалідністю.
Електронний кабінет особи з інвалідністю забезпечує зручний оперативний спосіб подачі пакету документів для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації (далі – ТЗР) онлайн.
Електронний кабінет особи з інвалідністю забезпечує:
– доступ громадянам до електронного кабінету за кваліфікованим електронним підписом (далі- КЕП);
– особам, зареєстрованим в ЦБІ, можливість подачі заяв про потребу в забезпеченні ТЗР та пакету документів шляхом заповнення стандартизованих форм, прикріпленні сканованих копій документів та підписання КЕП;
– особам, які відсутні в ЦБІ, можливість подачі заяви на первинну реєстрацію в ЦБІ із заповненням стандартної форми реєстрації, прикріпленням сканованих копій необхідних документів та підписом документів КЕП;
– можливість надсилання особам з інвалідністю в електронний кабінет повідомлень про результат розгляду заяви про забезпечення ТЗР та пакету документів;
– доступ до інтерактивного каталогу ТЗР з розширеними фільтрами, виробників ТЗР, надавачів соціальних послуг;
– можливість надсилання інформаційних повідомлень з ЦБІ на електронну скриньку при виникненні подій, про які необхідно повідомити особу з інвалідністю;
– проведення опитування осіб з інвалідністю щодо стану забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації та оцінки якості наданих послуг.
Як відбувається первинна реєстрація в електронному кабінеті особи з інвалідністю?
Якщо Ви не зареєстровані в Централізованому банку даних з проблем інвалідності (далі – ЦБІ), Вам необхідно подати заяву про первинну реєстрацію в ЦБІ – пункт головного меню Електронного кабінету особи з інвалідністю «Заява про первинну реєстрацію в ЦБІ»:
– портал централізованого банку осіб з інвалідністю: https://ek-cbi.msp.gov.ua;
– сайт Міністерства соціальної політики України: https://www.msp.gov.ua/content/elektronniy-kabinet-osobi-z-invalidnistyu.html.
Після реєстрації в ЦБІ, процедура реєстрації в Електронному кабінеті особи з інвалідністю ЦБІ (далі – Електронний кабінет) максимально спрощена.
Для реєстрації у якості користувача Електронного кабінету Вам необхідно виконати наступне:
якщо у Вас є кваліфікований електронно-цифровий підпис (КЕП), Ви можете виконати первинну реєстрацію в Електронному кабінеті самостійно без необхідності особисто звертатися до органів соціального захисту населення – посилання «Реєстрація» на головній сторінці електронного кабінету.
Для завершення первинної реєстрації необхідно виконати наступні дії:
– зайти на головну сторінку Електронного кабінету в мережі Інтернет та обрати пункт меню «Реєстрація»;
– заповнити реєстраційну форму – ввести логін, пароль, підтвердження паролю, електронну адресу.
При реєстрації за КЕП, Вам необхідно:
– заповнити дані КЕП (обрати АЦСК, файл підпису КЕП та ввести пароль до КЕП);
– натиснути кнопку «Зареєструватися».
За результатами реєстрації на Вашу електронну адресу прийде лист, який підтвердить факт реєстрації Вас в Електронному кабінеті особи з інвалідністю ЦБІ.
Доступ до електронних послуг Електронного кабінету ЦБІ надається після авторизації – кнопка «Вхід» на головній сторінці Електронного кабінету.