Солеварний завод у Дрогобичі відкриють для екскурсій. ЗМІ
Із грудня у Дрогобичі почнуть проводити постійні екскурсії солеварним заводом. Раніше туристів на територію підприємства пускали лише за попереднім письмовим погодженням керівництва. Однак, як заявив у коментарі туристичному виданню Zruchno.Travel директор Туристичного інформаційного центру Дрогобича Ігор Чава, від початку наступного місяця завод відкриють для спеціальної екскурсійної програми.
«Екскурсії ми почнемо водити з грудня цього року. Квитки можна буде придбати в Туристичному інформаційному центрі Дрогобича – їх вартість складе 30 гривень. Це і за вхід на солеварний завод, і за екскурсійне обслуговування. Зараз ми розробляємо екскурсійну розповідь. Учасники дізнаються про історію солеваріння в Дрогобичі, на власні очі побачать процес виварювання солі, побувають в сховищі, відвідають Королівський шурф, з якого викачується розсіл», – розповів Ігор Чава.
Він пояснив, що солеварний завод у Дрогобичі все більше привертає увагу туристів, тож це стало однією з причин підписання договору із керівництвом підприємства про можливість проведення екскурсій.
«Зараз, коли туризм в Дрогобичі почав набирати обертів (особливо після того, як була розроблена туристична айдентика міста), а солевиварний завод привертає все більше уваги, ми підписали договір про співпрацю з підприємством. Тепер квиток на екскурсію можна придбати прямо в ТІЦ і організацією займатимемося ми. Екскурсії ж для гостей проводитиме працівник солевиварного заводу», – додав Ігор Чава.
Зазначимо, солеварний завод у Дрогобичі вважається одним з найстаріших у Європі. Його особливістю є й стара технологія виготовлення солі – шляхом виварювання природного розсолу. У 2017 році завод, який залишається державним підприємством, внесли у список об’єктів, що підлягають приватизації. Однак весною 2018 року депутати Львівської облради звернулися до президента та уряду з проханням не виставляти підприємство на приватизацію. У Дрогобичі також розробляють стратегію ревіталізації заводу, частиною якої має стати перетворення підприємства на великий туристичний об’єкт.