Оплата комунальних послуг

За допомогою цього сервісу ви можете оплатити комунальні послуги не виходячи з дому.

Як скористатись?

Для того, щоб скористатись сервісом необхідно пройти авторизацію
1. Увійти / Зареєструватись

2. Ввести номер особового рахунку

3. Суму платежу

4. Підтвердити

Інформація

За допомогою платіжної системи можна здійснювати розрахунок за комунальні послуги. Електронні платіжні системи дозволяють максимально спростити фінансові операції між громадянином та комунальною службою. Крім цього, вони сприяють розвитку електронної комерції, оскільки дозволяють здійснити операцію майже миттєво.

Типові питання

Яка комісія за оплату комунальних послуг?

КП “Дрогобичводоканал” – 0 грн.
КП “КМГ” – не менше 3 грн., або 1,5% від суми сплати
КП “Управитель ЖЕО”  – не менше 3 грн., або 1,5% від суми сплати
Львівназ ЗБУТ – не менше 3 грн., або 1,5% від суми сплати
Львівобленерго – не менше 3 грн., або 1,5% від суми сплати

Якими способами можна провести оплату?

  • Оплата за допомогою банківської карти Visa/MasterCard/Простір
  • Оплата за допомогою електронного гаманця
  • Оплата за допомогою поточного рахунку
  • Оплата послуг в терміналах самообслуговування

Чи потрібна реєстрація для оплати?

Так, адже у противному випадку ви не зможете провести проплату за комунальні послуги.

Реєстрація в онлайн кабінеті

Для реєстрації у системі електронних платежів EasyPay необхідний номер мобільного телефону і пароль. На вказаний при реєстрації номер телефону прийде SMS-повідомлення з кодом підтвердження реєстрації, який необхідно ввести в відповідному рядку.

Після успішної реєстрації особистого кабінету на сайті www.easypay.ua в розділі «Настройки», Ви можете ввести ім’я, прізвище, вказати електронну адресу для отримання квитанції і бонусних пропозицій, а також фізичну адресу, якщо Вам знадобляться оригінали квитанцій про оплату. Якщо Вам необхідно буде змінити реєстраційні дані, Ви завжди можете зробити це в розділі «Настройки» Вашого особистого кабінету.

Що робити, якщо я зробив помилку при оплаті?

Якщо платіж проведений успішно, звернітся до служби підтримки свого провайдера і уточніть можливість корекції платежу. За додатковими консультаціями Ви можете звертатися на гарячу лінію служби підтримки –
+38(095)618 4834
+38(097)224 3322 – Вартість дзвінків згідно з тарифами Вашого оператора
 0 800 60 30 03 – Безкоштовно з любого номера в Україні
Перейти до вмісту