Сектор «Прес-служба» організаційного відділу: Основна діяльність за 2016 рік

0:00 1 Грудня 2016

Основна мета діяльності Прес-служби Дрогобицької міської ради спрямована на оперативне інформування громади міста про роботу структурних підрозділів, прийняті рішення Дрогобицької міської ради та висвітлення подій, які відбуваються у Дрогобичі.

Щоденно Прес-службою міської ради готуються інформаційні матеріали, які публікуються на інтернет-порталі міської ради та розсилаються у ЗМІ. Здійснюється моніторинг ЗМІ та соціальних мереж, який сприяє аналізу соціально-економічної та політичної ситуації у місті. Пропозиції громадськості подаються керівництву міста та відповідним структурним підрозділам виконавчого комітету Дрогобицької міської ради.

Триває співпраця з друкованими та інтернет-виданнями, ЗМІ місцевого рівня, інформаційним порталом «ЗІК», прес-службами Львівської обласної ради та Львівської обласної адміністрації. Налагоджено співпрацю з Львівською обласною організацією Національної спілки журналістів України та телерадіокомпанією «Львів». Організовуєються та проводяться зустрічі керівництва міста з журналістами центральних телеканалів та відомих видань.

На виконання Закону України щодо поіменного голосування в місцевих радах, у другій половині лютого, у Дрогобицькій міській раді запроваджено систему поіменного голосування «Голос». Результати поіменного голосування відображаються на порталі міської ради у рубриці «Діяльність ради».

Прес-службою забезпечується трансляція і відеофіксація засідань сесій та виконкомів.

28 квітня відбулася презентація нового інтернет-порталу Дрогобицької міської ради.

30 травня запрацювала мобільна версія порталу ради.

На оновленому інтернет-порталі розміщено сервіси, які дають можливість громаді офіційно та оперативно комунікувати з органами місцевого самоврядування, а саме: – «Електронний запис на прийом» – дає можливість запису на прийом до міського голови та його заступників; – «Електронне звернення» – дає можливість отримати консультації з тих чи інших питань: з’ясувати причини та можливість їхнього вирішення; – «Електронні петиції» – завдяки цій системі, громада має можливість самостійно визначати пріоритетні проблеми міста; – «Запит на отримання публічної інформації» – дає можливість громадянам подавати запити на інформацію та отримати відповідь у встановлені законом строки; – «Бюджет Дрогобича» – сервіс, за допомогою якого громадяни можуть ознайомитися з доходами та видатками бюджету міста; – «Бюджетна карта міста» – сервіс, можливості якого дозволяють громадянам візуально оглянути заплановані роботи та передбачені суми коштів на їхнє виконання; – «Черговий по місту» – сервіс, де відображено контактні телефони чергового по місту та усіх аварійних служб міста; – «Аварійні відключення по місту» – сервіс, де відображається інформація про аварійні ситуації у місті та планові відключення водо-, електро-, газопостачання та ін.. За допомогою сервісу «“Prozorro” і “E-Data” у Дрогобичі» громада міста має можливість переглянути інформацію про публічні закупівлі, які здійснюють виконавчими органами.

Також на порталі ради функціонує рубрика «Туристу», яка сприяє містянам та гостям Дрогобича отримувати інформацію про туристичні принади міста та його історію. Діє посилання на сайт «Туристично-інформаційного центру» Дрогобича.

Окремі рубрики сформовано для повідомлень про інвестиційні пропозиції, проведення продаж, конкурсів, закупівель та аукціонів.

У рубриці «Громада» висвітлюється інформація про громадські обговорення та слухання.

За останній період оновлено інтерфейс порталу ради. Створені додаткові рубрики, де висвітлюється інформація про анонси заходів та подій, діяльність виконавчих органів ради, роботу соціальних служб, комунальних підприємств та державних установ міста, освіту та культуру міста, благодійність.

Усі оновлення порталу міської ради дозволяють громаді черпати інформацію про діяльність влади, виконавчої гілки влади, депутатського корпусу та життя міста.

22 липня відбулася презентація та підписання меморандуму щодо роботи сервісу «Відкрите місто» у Дрогобичі. Завдяки цьому сервісу кожен громадянин має змогу інформувати про проблеми міста, вказуючи їх на мапі. Такі позначення супроводжуються коротким описом, фото- та відеофіксацією. Кожен громадянин отримує інформацію від виконавця про можливість вирішення проблеми та терміни виконання.

З 15 вересня у сесійній залі встановлено IP-камери, за допомогою яких відбувається онлайн трансляція засідань сесій та понеділкових нарад.

З кінця жовтня, у Ратуші запроваджено Прес-клуб, в межах якого відбуваються брифінги, прес-конференції та інші інформаційні заходи. Під час проведення заходів ведеться онлайн трансляція та відеофіксація. Анонси та матеріали засідань Прес-клубу публікуються на офіційному порталі ради.

Оновлене технічне забезпечення Прес-служби сприяє проведенню фотофіксацій усіх заходів, які відбуваються у міській раді та місті, участь в яких приймають перші особи міста. Також проводиться відеофіксація засідань, культурно-масових заходів. Прес-службою готуються відеозвернення та привітання, за участю керівництва міста, з нагоди подій та святкувань, які відбуваються у Дрогобичі та в Україні.

Налагоджена співпраця сектору «Прес-служба» організаційного відділу зі структурами виконавчих органів міської ради та іншими установами міста, сприяє розвитку інформаційної політики міста та оперативному інформуванню громади Дрогобича.

Нагадаємо, у грудні 2015 року сесія Дрогобицької міської ради прийняла рішення про створення сектору «Прес-служба» у складі організаційного відділу.

Перейти до вмісту