Щомісяця через е-сервіс «Відкрите місто» до міськради надходить 50-60 повідомлень
У п’ятницю, 7 травня, відбулася нарада щодо роботи комунальних служб міста з е-сервісом «Відкрите місто». Участь у нараді взяли перший заступник міського голови Ігор Герман, заступник міського голови Роман Москалик, заступник директора департаменту міського господарства Ростислав Пошивак, керівник КП «Дрогобичводоканал» Роман Шагала, керівник КП «Дрогобичтеплоенерго» Ігор Хом’як, керівник КП «Управитель ЖЕО» Олег Майданюк, керівник КП «Служба муніципального управління» Володимир Суда, радник міського голови Андрій Янів, начальник відділу ІТ та аналізу Віталій Посісєєв, фахівець відділу ІТ та аналізу Богдан Галушка. Нарада відбулася під головуванням заступника міського голови Володимира Коцюби, який виконує обов’язки міського голови.
Під час наради посадовці обговорили алгоритм прийняття звернень, їх вирішення та формат публікації відповідей після виконання робіт чи обґрунтування щодо неможливості оперативного вирішення проблеми.
Керівник КП «Дрогобичводоканал» Роман Шагала наголосив, що чимало скарг є анонімними і у кінцевому результаті переписки зводяться до особистих образ з боку анонімів. Більше того, аноніми вказують на проблеми, яких фактично не існує. Тому, на думку посадовця, важливо, щоб громадяни себе ідентифікували для можливої комунікації з ними.
Заступник міського голови Роман Москалик наголосив, що сервіс потрібний і всі служби повинні реагувати на вказані громадянами проблеми.
За інформацією фахівців відділу ІТ та аналізу, щомісяця через е-сервіс «Відкрите місто» до міськради надходить 50-60 повідомлень. Щодо зазначених проблем, то не всі питання є компетенцією комунальних служб. Відтак посадовці погодили, що механізм комунікації між Департаментом, відділом ІТ та комунальними службами залишається незмінним. Щодо проблем, зазначених громадянами, які не є компетенцією міських служб, керівництво Департаменту напряму контактуватиме з керівництвом суб’єктів господарювання, яких стосується зазначені проблеми.
Також посадовців розглянули низку критичних питань, які потребують оперативних заходів. З цього приводу відбудеться низка виїзних обстежень локацій та об’єктів, на які вказують громадяни.
У підсумку наради Володимир Коцюба закликав посадовців та відповідальних осіб за роботу з е-сервісом «Відкрите місто» відповідально ставитися до звернень громадян, враховувати правові аспекти у наданні відповідей, посилити роботу з вирішення проблем та не допускати протермінування відповідей на звернення громадян.