Розвивати та плекати своє: у Нагуєвицькій школі відкрили кімнату-музей та філію Дрогобицької художньої школи

12:24 6 Вересня 2023

5 вересня у Нагуєвицькій середній загальноосвітній школі І-ІІІ ст. імені Івана Франка відкривали кімнату-музей та філію Дрогобицької художньої школи.

Подія згуртувала викладачів, батьків та учнів адже до створення етно-хатинки долучилась уся велика шкільна родина.

Привітати керівництво навчального закладу та усіх присутніх із знаменною подією в житті школи завітали міський голова Дрогобича Тарас Кучма, начальник Управління культури та розвитку туризму Володимир Ханас, начальник відділу освіти ДМР Роман Грицай, директор Дрогобицької художньої школи Ігор Шимко та староста округу Леся Гром.

Новостворені кімнату-музей та клас для художньої майстерності освятили священники УГКЦ та ПЦУ отець Іван Ковба та протоієрей Андрій Безушко.

Відтак присутнім учні школи презентували кімнату-музей. У ній експоновано стародавні вишивки, скатертини, біжутерію, картини, образи, одяг та предмети побуту. Директор школи Тарас Чапля наголосив на важливості облаштування такого куточка у навчальному закладі, адже це сприятиме вивченню школярами власної історії, культури, традицій та стилю життя своїх предків.

Берегти і примножувати своє – важливе завдання для нас та наших дітей. Хочу подякувати керівництву школи, вчителям, дітям і батькам, які долучились до цього задуму. Наша історія, традиції дуже унікальні. На жаль, з плином часу ми починаємо забувати хто є ми і ким були наші предки. Наші вороги, російські загарбники, століттями намагались знищити нашу ідентичність, пригнобити наш народ, стерти з лиця землі. Вони помилились, адже ми стійкі та об’єднані як ніколи. Ми будемо боротись до кінця і переможемо, заради щасливого майбутнього наших дітей, – звернувся до присутніх Тарас Кучма.

Опісля, усі присутні перемістились у клас, який був відведений для Дрогобицької художньої школи. Там спершу навчатимуться діти початкових класів, а згодом й інші талановиті учні, які проявлять бажання освоїти ази малювання.

Перейти до вмісту