Робототехніка та інноваційні технології: місцевий бізнес подарував двом освітнім закладам громади 3-D принтери

15:44 17 Червня 2024

3D-технології є невід’ємною частиною комп’ютерної індустрії. Тривимірне моделювання користується вагомим попитом в інженерному проектуванні різноманітних технічних пристроїв, архітектурно-ландшафтного дизайну, і звичайно ж,  сфери розваг.

Всупереч тому, що 3-D друк не так давно з’явився в освітньому просторі, все частіше 3-D принтери залучаються саме для навчання учнів. 3D-друк може не лише полегшити вивчення всіх дисциплін, але й при правильному підході може викладатися як самостійний предмет.

Окрім цього, впровадження таких інноваційних інструментів спряє розвитку уяви і фантазії. Діти бачать, як можна реалізувати той чи інший проект на практиці і візуалізувати творчі задуми. Також це потужна мотивація до наукової діяльності. Учні освоюють тонкощі інженерного мистецтва, що дозволяє їм з легкістю зануритися в освітній процес.

Днями дві школи нашої громади поповнились новинками у сфері робототехніки. Директор ТОВ «ДДЗ» Євген Немілостівий та директор ТзОВ Грейнпласт Карпати Юрій Мацигін закупили два 3-D принтери, на яких тепер учні матимуть змогу опанувати сферу моделювання та 3-D друк. Принтери, отримані від благодійників, очільник громади Тарас Кучма та його заступник із гуманітарних і соціальних питань Юрій Кушлик одразу відвезли до навчальних закладів – Дрогобицького наукового ліцею імені Богдана Лепкого та Бистрицької гімназії.

Інноваційні технології в освіті – це нові методи, способи взаємодії вчителя та учнів. Все у світі навколо стрімко розвивається, освіта не може стояти осторонь прогресу. Інноваційні технології стають повсякденною частиною навчального процесу у сучасних школах, адже цього вимагають і сучасні учні. Вони потребують нових методик, креативного підходу та новітніх інструментів для навчання. Дякуємо нашому бізнесу за підтримку молоді, адже вкладаючись у їхню освіту, ви вкладаєте у своїх майбутніх кваліфікованих спеціалістів, – зазначив Тарас Кучма.

Перейти до вмісту